Hoe Is dat eigenlijk te verklaren ? Luiheid / budget ? Heb er nu een uur of 2 inzitten. Moet nog even doorspelen, maar maakt nog geen bijzondere indruk. Al denk ik wel dat ik dit een game vind om lekker door heen te knallen
Ik ook. Voelde allemaal een beetje simpel aan. Net als die escape missies van Jacob. Heb het laatste gebied ook wat sneller afgeraffeld, omdat het te veel van t zelde werd. Uiteindelijk wel 40 uur plezier uit de game gehaald.
Moet nog verder maar iedere x als ik begin stop ik alweer na een kwartier.. het pakt mij gewoon niet. Speelde het laatst met een maatje en dan gaven we de controller gewoon door bij elke death en dan is het een stuk(je) leuker. Maar niet echt mijn ding
Heb het zelfde als Rienbu, heb nu een gedeelte gecleared. Maar de game pakt me gewoon vooralsnog niet. Misschien nog even doorgaan en anders de verkoop in.
Zojuist ook einde behaald, idd niet spectaculair. Dacht dat ik alles rustig aan deed en ook wat side missions hier en daar, maar toch al klaar na 14 uur. Nu nog wat side missies etc voltooien. Maar het verhaal was idd niet spectaculair en ik heb ook het idee dat het een flink stuk korter is dan FarCry 4 bijv. Daar ben ik pas op de helft na 25 uur. Het is een leuke game en heb me zeker ook flink vermaakt, maar kan voor mij niet tippen aan de vorige delen.
Heb 20 uur gespeeld en heb 2 gebieden volledig gedaan (op collectibles na) Komt voor mij dus nog een uurtje of 10 bij en dat is prima. Vorige games juist nooit uitgespeeld omdat ze mij te lang duren Moet zeggen dat ik de main missies niet zo tof vind maar voor de rest echt een prima spel
Ben ik dan de enige die het een sterk einde vond? Beide opties waren erg verrassend en totaal niet wat ik verwachte. Heb mij prima vermaakt met FC5 en qua gameplay een stuk verfrissender dan Deel 3 en 4. Nu de story compleet is, heb ik wel weinig zin om alle side-missies te doen, of de story nog een keer te spelen. Maar dat kan nog komen.
Reset de kampen dan even, dan heb je in elk geval nog weer wat uitdaging tijdens het doen van de zij missies.
Ergens vind ik het jammer dat het niet echt meer als een Far Cry voelt. Het Far Cry sausje ontbreekt wat je in 3 en 4 duidelijk had.
Ik vind het juist jammer dat het veel weg heeft van het typische Far Cry (3 & 4). Heb weinig drang om het spel veel te spelen of überhaupt op te starten.