1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Mee eens
    Vermaak me er prima mee

    Verstuurd met Tapatalk
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In grafische zin eens ook, maar kon er totaal niet goed inkomen, mede door de gameplay die mij teveel van hetzelfde is en ik had een tering hekel aan de hoeveelheid vijanden in de wereld.

    Game is samen met Origins verkocht aan een maat van mij. Voor een vriendenprijsje nog 50 euro voor beide games gevangen.

    Origins gruwelijk mooie game, speel heerlijk soepel, maar ook daar val ik over de gameplay als het op quests aankomt, of die verschrikkelijke vraagtekens op de map.

    Witcher III deed dat echt een stuk beter imo, zeker als je die game vergelijkt met de vraagtekens in bijvoorbeeld Alexandrië, want na het 4e vraagteken had ik wel kunnen verwachten dat er weer een vijandelijk kamp zat wat uitgemoord moest worden.

    Dat laatste irriteert mij nog steeds aan de gameplay in Ubisoft games. Het herhalen van gameplay elementen blijft op de huidige manier niet lang genoeg leuk meer, althans niet voor mij. Ik zie echter wel de potentie van de ''reboot'' van Origins, maar met de FC serie mogen ze, zeker gezien de langere ontwikkel tijd, zich ook wel eens achter de oren krabben.

    Ubisoft was met Origins echt op de goede weg, maar met de FC serie is er toch weer een minne Ubisoft ervaring zoals we die al kennen. Ik heb steeds minder zin om mee te gaan in die hype.

    Ik wacht wel op meer informatie over Cyberpunk voor de volgende hype RPG. :)
     
  3. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Iemand zin om vanavond te co-oppen?

    Game speelt wel lekker weg, hadden alleen een stuk minder vijanden in gemogen en die ehbo doos mag wel wat sneller. :)
    Ik ben denk wel 10 keer dood gaan terwijl ik al 1,5 seconden Y aan het indrukken was...
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik twijfel nogsteeds over deze game hoor veel goede verhalen maar ook veel negatieve xd
     
  5. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Heb hem nu een paar dagen binnen en ik vind het echt een topgame. Geweldige setting en oogt fantastisch op de X. Wel veel vijanden op de weg inderdaad, maar daar stoor ik me niet zo aan.
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    deze game afgelopen weekend gefixt via accshare op t eerste oog wel heel erg mooi gemaakt zeg waauw!
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    waaaauw man!
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vind het opzich leuk voor tussendoor, knalt prima weg, maar totaal geen drive om door te spelen, veel van hetzelfde en verhaal doet me ook niet bijzonder veel.

    Nou is een hogere moeilijkheidsgraad wel al beter voor het "opgejaagd" gevoel.

    De drang om te verkennen was ook al heel snel weg. Helaas.

    Ondanks dat vind ik het een prima game hoor, maar had er stiekem iets meer van verwacht.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]

    Far Cry 3 Classic Edition will release on consoles on May 29th for those that bought Far Cry 5 Gold Edition or the Season Pass. Those that did not will have to wait until June 26th due to the Gold Edition and Season Pass having 4 weeks of early access.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Weet nou niet echt wat ik hier van moet vinden lol.
    What's next, FIFA 19 Gold Edition krijgt FIFA 18 classic edition erbij? Deze game is toch niet zo oud of legendarisch?
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb aan deel 3 meer lol beleefd dan aan deel 5,....
    Dus als je hem niet gespeeld hebt, is die volgens mij goed te doen!
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En ik was erg snel uitgekeken op deel 3 :+

    Dit soort games liggen me toch niet helemaal. Toch wat te repetitief steeds.
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb Far Cry 5 ook al weken niet meer aangeraakt, begin was leuk maar snel op uitgekeken. Gebeurt me niet vaak.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Toch wel matig spel uiteindelijk maar damn het einde (of eindes eigenlijk) is (zijn) wel echt bruut en alles behalve standaard.
    Jammer dat je niet even in de vergane wereld kan spelen vervolgens
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    DLC ben je ook in uur mee klaar en schijnt ook niks voor te stellen.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Teleurstellende port op de sterkste consoles.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Wilde weer even verder met Far Cry 5, maar zitten wat vervelende bugs in.

    Zodra ik verder ging met mijn game, bleken mijn 'aangeschafte' DLC games niet meer in mijn wheel te zitten, en ook bij de shop niet aanwezig. Gequit naar menu, weer opnieuw erin, en toen waren ze weer te krijgen bij de shop. Even naar de volgende missie gegaan, ik word gekilled, respawn dus weer ergens, en alle 3 mijn main weapons weer verdwenen uit mijn wheel. Heel irritant.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

Deel Deze Pagina