1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

1. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil binnenkort Far Cry of GRAW kopen maar weet niet welke...
    Welke heeft een betere SP ?
    Ik heb overigens ook nog nooit een tactische shooter gespeeld zoals GRAW...ik vind het ook belangrijk een game te kunnen uitspelen dus een overdreven moelijke moelijkheidsgraad wil ik dus ook niet.
    Welke is dan beter geschikt voor mij ?

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind GR:AW niet zo heel tactisch, het spel is goed te doen :)
    ik vermoed dat je met GR:AW een betere topper in handen hebt. Zowel grafisch als qua gameplay.

3. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    GRAW vondt ik dus verschrikkelijk heb hem meteen verkocht (weekje later vooruit) Far cry is gewoon meer mijn ding als je van FPS houdt is far cry je ding als je van 3rd person houdt lijkt GRAW me meer je ding.

Daarbij komt het tactische van GRAW wat mij helemaal niet aanspreekt ik ben erg blij dat ze zoveel verschillende games maken tenminste voor iedereen wat he :)

Graw is een topgame even voro de duidelijkheid alleen niet mijn ding.

4. deefnl

deefnl addicted

Leuk Bevonden:
    0
    GRAW is echt wel goed uit te spelen en het was mijn eerste keer met eentactical shooter ik moet zeggen het is me heel goed bevallen .Farcry is een echte shooter hoe de sp is kan ik niet zeggen na 10 min spelen ik ben nog an het wennen.

5. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm...moelijk moelijk.
    1 ding is zeker...GRAW is wel een topper als ik gamerankings check.
    Ik heb lang geleden de PC versie gespeeld van Far Cry en was er toen wel weg van.
    Ik denk dat ik ze uiteindelijk allebei ga aanschaffen.
    Voorlopig heb ik genoeg gamevoer, ben nl bezig met Paper mario (cube) en Burnout Revenge en Oblivion (beide X360).
    bedankt voor de reactie's heren.

6. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is precies dim+ want hier in utrecht vind ik um niet of ligt het aan mij :confused: . 1 ding is zeker als ik um zie liggen (fc) dan koop ik um wel. Ik vond de besturing van cod2 wel te doen, dus fc wordt voor mij niet wennen :p Heeft iemand al mp kunnen doen?

7. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Dimensionplus
    http://www.dimensionplus.nl

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Gameshop Loosduinen zag ik hem liggen :).

9. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb FCIP besteld bij dim+ :p + een xbox 360 controller.... Wel zo handig zo site. thnx. Hoe lang duurt het voordat je je iets ontvangt?

10. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Eplaza heeft m. Daar ga ik m ophalen. :)

11. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb um binnen!!!!!!! , ik heb far cry op de xbox grijs gespeeld, zal zo ff een vergelijkende indruk posten :p

12. mellamacd

mellamacd Dutch Dillas

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Ja, EINDELIJK!!!!!!!
    Bedankt dat je er ook 1 voor mij hebt gehaald jasnba._O_
    Ik moet nog ff werken tot 21:30 en dan kom ik m halen bij je:D

Mijn god, dit worden de 4 langste uren van mn leven.

Morgen lezen jullie wel wat we ervan vinden ;)

13. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook net binnengekregen, werd vandaag gebeld door mijn locale gameshop... Ik kon ook meteen Blazing Angels meenemen, dus 2 games op 1 dag, en dan nog wel op de dinsdag, dat gebeurt bijna nooit... _O_

Ik kijk straks effe wat Far Cry Instincts Predator ons te bieden heeft... :D

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    lui, vertel! hoe issie?/

15. mellamacd

mellamacd Dutch Dillas

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, zit nog op werk.
    Denk dat ik een groot probleem krijg als ik op kantoor verschijn met mn 360 en een VGA kabel :D

Maar ik kan nu al zeggen (uit ervaring van FC predator op de Xbox) dattie damn dope is!!!! _O_

Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  16. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost ie bij MM?

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nou ik heb de game net ook al zo,n 1,5 uur lopen spelen en ik moet zeggen,dat de graphics aardig zijn veel gebruik van kleuren geven je echt dat tropische gevoel.
    De watereffecten zijn zoals bekend prachtig,echt een genot om ff van een hoge rots in te springen.
    Het plaatsen van een val is ook erg leuk gedaan en de guards dan vervolgens locken door een steentje bij de val te gooien zodat ze op het geluid af gaan.

Ook nog even de mp ingedoken ,en dat vond ik persoonlijk helemaal te gek.
    Lekker met z,n tweeen over het water scheuren op een motorbootje,de een stuurt de ander zit achter de railgun,geen lag tegengekomen.
    Map editor ga ik morgen maar eens voor zitten had daar net niet zo een zin in.

Mijn persoonlijke minpunt van deze game is de recoil van de wapens dat is soms echt een beetje te triest(recoil=terugslag)
    En de graphics zijn mooi maar niet NEXT GEN!! (except voor de watereffecten dan:9 )

Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  18. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd of de evolution versie er beter uit ziet dan de instinct versie.... we zullen hem eerst moeten uitspelen voordat we aan de gang kunnen met de evolution versie :)

19. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
  20. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    MIJN GOD, VANDAAG FAR CRY NAAR MIJ VERZONDEN!!! KAN NIET WACHTEN

Deel Deze Pagina