wel vervelend dat je eerst weer het oude verhaal moet uitspelen om de nieuwe story te kunnen spelen/unlocken. verder is die zeker wel de moeite waard, is idd geen next-gen GFX maar wel een heeerlijk lopend spel(60fps) met een opgepoetst uiterlijk vergeleken met de xbox versie. water springt er echt uit....damn mooi!!
Begin me echt af te vragen wat jullie eigenlijk wel niet voor GFX hadden verwacht, op hdtv ziet het er gewoon subliem uit, zelde als op de pc. Maar goed smaken verschillen gelukkig. Zo'n klein kastje wat 400 euro kost en dan ook nog pc GFX op je hdtv vertoond, daar heb je tegenwoordig niet eens meer een videokaart voor. denk niet dat het allemaal veel beter zal worden.
ik vind de GFX ook zeker niet slecht hoor , maar je ziet gewoon wel dat het dezelfde engine is dat bedoelde ik meer. De view is ook prachtig ! je kan echt ver kijken (2km d8 ik )
Heeft iemand nog een antwoordtje op mijn vraag aangezien het mij een heel mooi spel lijkt , tjah alleen die monsters . Misschien klinkt het voor jullie raar maar ik heb ook nog ouders die daar niet zo gek op zijn Als het nou een beetje voorkwam oke maar het komt toch niet de hele tijd voor misschien een kwart van het spel ?
snap je ouders niet helemaal , zijn ze wel blij met die guns in je handen dan ? iig er komen wel veel monsters(zombie's) in voor zeker als je wat verder komt in het spel. ps. wat betreft het 2e verhaal weet ik het niet, want je moet eerst het oude verhaal uitspelen om die te kunnen spelen.
Be nu in level 4 dacht ik ben tot nu alleen nog maar een paar wandelende planten tegen gekomen, monsters zullen misschien nog best komen maar niet het gehele spel gelukkig. tis geen doom ofzo registreer je en kijk hierzo http://www.gamespot.com/features/6134887/p-4.html bekijk het gewoon ff vluchtig en kijk of het je ding is
Wat ik nog steeds jammer vind aan de console versie van Far Cry is hoe de wapens aanvoelen. schieten gaat gewoon niet zo lekker als in andere shooters, verder is deze game top!!!
De meningen zijn nogal verspreid over de GFX, maar houd rekening, de 1ste chapter van FC is de oude (opgepoetste versie). Wie weet zijn de Next Chapter GFX veel beter dan de 1st chapter. Nou snel uitspelen en kijken of dit ook daadwerkelijk klopt P.s. een HDTV zal ook helpen, mensen klagen dat de GFX niet zo zijn veranderd, maar koop dan ook een next gen tv voor je de game naar de grond haalt. Voor mij persoonlijk......TOPPERTJE!! ______________________________________
Jah oke ook wapens maar je kunt ook vallen zetten en sluipen , Het is wat anders dan een echt oorlogsspel in hun ogen dan Maar in ieder geval bedankt voor de reacties , Ik hoop dat ik hem mag hebben hij lijkt me zoooo moooi *)
Heb net mijn speciale gaves gekregen en zit nu in een rubbere bootje op een rivier naar de zonsondergang te kijken ik moet zeggen dat het wel steeds mooier wordt hoor. Dat water met die laag hangende zon WAUW, en dan die omgevingen met die laag hangende zon NIET normaal zo vet. Edit: heb er even een foto van geknipt zal hem morgen eens online zetten, is wel in het donker gemaakt dus de kleuren komen niet helemaal tot hun recht maar het is wel te zien hoe mooi
Mannen bedankt voor jullie reacties... Ik krijg hem hopelijk morgen binnen en kan niet wachten. Het is inderdaad raar dat de mensen het een opgepoetste xbox versie vinden. Het eerste gedeelte van het spel is inderdaad gewoon een kopie van het orgineel. Voor mensen die het orgineel nog nooit hebben gespeeld, is dit een 2 in 1 game. Het kan niet beter worden!!
effe over cheaters gesproken yoin niet de server van II psychokid II of die gast die eerste staat in de leaderbords want die naaien je hard, als je yoint starten ze meteen of als ze verliezen gaan ze je kicken nou ja flauw zeg die gasten [dit deden ze ook al met farcry op de xbox] ik waarschuw yullie yion niet deze server
ik vind de game wel chill hoor, offline is hij super en ik vind hem qua speel plezier veel leuker als die andere ubisoft game GRAW en online moet ik nog proberen eerst ff solo ook ik heb me eerste achievement Feral Warrior dus 80 punch kills (ik had wel ff een schrik moment op het moment dat ik die klap uitdeelde bleef de console haken en na een seconde kwam die achievement in beeld )
Ik vind de SinglePlayer helemaal te gek, maar de Multiplayer zuigt! de map editor is vet maar al dat moois gaat verloren omdat er van tacktiek niks overblijft. T is gewoon run 'n gun...