Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

1. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is absoluut het belangrijkste in een game. Maar goede gameplay had je al op de Atari 2600! Je koopt een 360 om de al dan niet goede gameplay zo mooi/realistisch/kunstzinnig/whatever weer te geven. Een simpele poort is dan toch wel jammer! Dan had je net zo goed op je SNES kunnen blijven spelen;)

2. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem net gekocht... maar ik vind er heleaas niks aan. Ik weet niet wat het is maar ja....

Toch dan maar morgen even ruilen. Denk vor PGR3 als ik zo TMF bekijk :) ook al had ik die al eens gekocht

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb Far Cry Instincts: Evolution gekocht, vind het ook niks aan :confused: Instintcs vond ik goed, maar deze vind ik beetje nep en 'domme' verhaal..

4. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Laten we ook niet vergeten dat Ubisoft vanaf het begin gezegd heeft dat dit een port/ opgepoetste xbox game is. We moeten niet nu gaan doen alsof dit een verassing is. De game is voor mensen die het orgineel nooit hebben gespeeld een zeer leuke ervaring. Misschien kijk ik er wat nuchter tegen aan omdat ik geen gigantische verwachtingen had alsof dit de nextgen game van de 360 zou worden. Gewoon een coole vermakelijke game die zeker de moeite waard is en ons laat hunkeren naar een vervolg.......

5. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat Ubisoft van tevoren aankondigde dat het een opgepoetste versie zou worden moeten we het allemaal maar accepteren, en het liefst onze mond erover houden?

Waarom ligt de nieuwe Xbox versie voor 29,95 in de winkel en de 360 versie voor 64,95?

Far Cry is overigens niet de enige titel die schaamteloos wordt gepoort. Het is exact hetzelfde geval met Battlefield, Tomb Raider, en meer titels die me zo even niet te binnen schieten.

Kijk, ik snap best dat het tijd kost om een game van de grond af aan te ontwikkelen. Maar de consument is ALWEER de klos op deze manier.

Ik snap best dat de heren ontwikkelaars geld in het laatje moeten brengen, omdat de tijd tussen de release van deze en eerdere games die beschikbaar waren bij de lancering, en de games die verschijnen rond de kerst periode anders te groot zou worden. Dit zou vervolgens wellicht een financiele strop kunnen betekenen.

De grote vraag is nu of deze situatie zich lang blijft doorzetten. Ik hoop van niet. Op de eerste Xbox hadden we exact hetzelfde probleem met alle multi-platform titels. Al deze games werden in hoofdzaak voor de Playstation 2 ontwikkeld en vevolgens enigzins opgefrist voor de Xbox (hoewel dit ook niet altijd het geval was). Hierdoor werd zelden het maximale uit de X-doos geperst.

Krijgen we nu hetzelfde met de komst van de PS3? Ik hoop wederom van niet. Het zijn namelijk de exclusieve games waarmee een console zich kan onderscheiden van de concurentie, en die zijn er nu te weinig!

De grote vraag is nu misschien wel; Is de 360 te vroeg gelanceerd?

Ik durf hier geen antwoord op te geven omdat ik Sony's PS 3 nog niet in werking heb gezien. De console is er simpelweg nog niet.

Mocht nou blijken dat de PS3 de 360 evenaart of zelfs voorbij streeft op grafisch gebied dan heeft Sony met alle exclusieve games die zij bezitten wederom alle troeven in handen. Het enigste dat MS dan nog in leven houd is een groot budget en X-Live. Mocht Sony ook daar nog overheen gaan dan denk ik niet dat veel mensen de 360 nog zullen opstarten.

Uiteindelijk snijden de ontwikkelaars zichzelf in de vingers door al deze poorts, omdat de concurrent zoals Sony wellicht met betere games komt. Hierdoor verliest MS wellicht een groot marktaandeel over een jaar, wat weer minder inkomsten op de 360 betekent voor zowel MS als ontwikkelaars die nu schaamteloos poorten, en dus worden straks de games voor de concurrent ontwikkeld (als deze ontwikkeling zich blijft voortzetten).

Mensen staan niet in de rij voor de winkel om een poort te kopen.

We moeten met zijn allen wel kritisch blijven en niet alles slikken als zoete koek.

Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  6. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Amen.

7. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ga um vandaag halen.... Wat moet je anders doen.

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mijn oordeel:
    Ik heb gister even deze game gespeelt. Alle levels kende ik al van de Xbox 1 versie en de multieplayer was net zo. Nu ga ik hem straks voor Quake 4 ruilen. Deze heb ik al eens gehadt maar toch vind ik dit een van de beter shooters op dit moment. Online is het geweldig en de singelplayer is ook erg leuk om te complete. (en die faceplate er bij is natuurlijk extra mee genomen)

9. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet, mischien gaat het nu grotendeels andersom. De 360 is er eerder en de meeste ontwikkelaars zeggen dat het makkelijker is om voor de 360 te ontwikkelen. Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit, ik ga toch wel een PS3 halen. Mischien niet meteen, maar hij komt er toch. Afgelopen/deze generatie heb ik ze ook alle 3 "moeten" kopen om elke game te kunnen spelen die ik wou spelen. Feit is, alle 3 krijgen hun exclusieve titels:9

10. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K IK heb hem. Hij is echt cool. Wilt iemand nou ff knallen? gamertag: AshYy

11. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem hopelijk de maandag in de brievenbus ashyy jij bent mijn vriend al :p

12. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Farcry op de pc gespeeld en vond hem echt vet, is de 360 versie even mooi of mooier dan de pc versie ?

13. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    mooier...

14. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Serieus ?
    Dan ga ik hem zeker wel halen!!

15. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ja serieus, hij is mooier, zou trouwens erg zijn FAR CRY was een spel da als demopods bij de geforce 3 tewerk ging...

16. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou lagge hoor speel net instinct uit op predator, achievm... voor rookie en hunter kan je wel vergeten, wie gaat er nu 3 keer dezelfde game spelen voor een achievm. ikke in ieder geval niet. belachelijk voor woorden dit. |:-

Goed weten we dat ook weer deze ga ik niet op 100 % krijgen, vond instinct zeker niet tegen vallen, heb me prima vermaakt en is zeker zeer verslavend. Nu maar eens die nieuwe bekijken :p

Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu ook de feral punch kills achievement gehaald:)

Maar ik wil Predator spelen!!!!! Waarom moe tje nou eerst Instincts weer helemaal doorlopen!!!:-(

18. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed gekeken had staat e rbij t achievement overzicht ook eentje voor: played all ranks of zoiets. Oftewel je krijgt ook een achievement als je t spel 3x hebt uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden. Als je dat doet heb je dus echt tijd teveel!

19. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    in dat geval heb ik tijd teveel...

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    komt er ook een demo van?

Deel Deze Pagina