Haha gelijk een mooie fout gevonden. ik zat boven in zo'n toren, gooi een granaat naar beneden want ze waren weer bezig om mn toren om te gooien. hij ontploft ik val uit die toren.. door de grond in 't oneindige water... en zie vanaf de onderkant het hele level * Edit, hoe kan ik trouwens met zn 2e op 1 xbox in een zelfgemaakte map spelen?
Wat mij ook al opviel is dat als je ze van afstand schiet dat ze niet raken en ze reageren ook niet als je in hun richting schiet. Maar het is zeker verslavend. Die map editor is ook echt zo'n mooie onderdeel van het spel . Good job Ubisoft
spel roelt wel , alleen wordt gek van mensen met voicelag in andere games lijkt het niet zo erg te zijn
Als een gast in een huisje staat en je schiet m door zn kop dan moet je ff blijven w88. Dan komen er meer mannekes aan en gaan kijken. Ze keken gewoon als kippen zonder kop ove rmij heen en kon ze allemaal een headshot geven. Lijkt me ook niet echt een AI van d ebovenste plank
Nou de PS3 had ook al lang op de markt moeten zijn. Maar door fouten in de hardware is de release toen uitgesteld
de 360 is gerushed, de ps3 wordt op dit moment waarschijnlijk ook gerushed. Volgens mij (weet ik niet zeker) waren er geen fouten, maar was het om de blu-ray speler die nog niet klaar voor gebruik was en puur omdat de ps3 gewoon nog niet af was.
Ja, dus? 2 spellen in 1, en alles nog mooier. Aangezien ik nooit een xbox heb gehad of een pc die FC aankan, ben ik er erg blij mee hoor . En dit is indd minder voor mensen die fc op de xbox en pc hebben gespeeld maar voor mensen in mijn situatie is 't ideaal. Hoe kan ik met m'n vriend op mn 360 in mn zelfgemaakt map spelen?
idd ik heb geen xbox en heb ook geen fc gespeeld op de pc en nu speel ik het op de 360, en ik vind het geweldig...
Nou , ik had de oude Xbox versie , maar ik ga hem nu zeker weer halen voor de 360 . Far Cry speelt net zo lekker als Halo 2 , dat vind ik ten minste . En op XBC en Xlink word Far Cry naast Halo 2 het meeste gespeeld .
Heb nu pas 2 achievements binnen Feral warrior en headcollector (http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=81896&page=4) lol steenbok ik zie jou 'signature' en volgens mij heb je geld teveel
ben nog niet zo ver ( 0 achievements ) vind em niet perfect, wel lache. AI is lang niet altijd ok, grafisch is ie ook niet alles, en ik vind de aim te onnaukeurig.
Jij bent gek, Ubisoft maakt niet alleen games voor de 360 hoor er zullen ook heus wel poorten komen voor ps3. en er zijn zat games die echt alleen ontwikkeld worden voor de 360 denk aan gears of war to human halo 3 en 7 april al top spin 2 dus wat je hier zegt is ook een beetje crap. en de ps3 word echt niet beter heel veel profs denken dat het een beetje hetzelfde word, Ook zal network play nooit beter worden dan live.