1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gezien;)

2. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    @karf , enemys blijve afknalle , dan gaat er iets open

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt :D

Nu zit ik weer in zo'n huis heb er een kwartier ingezeten maar er gebeurt niks. Wat moet ik doen?? :confused:

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  4. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ben nieuw hem gepeerd uit die onderdeel. Nu ben ik in het donker met zo'n vuur. Monster was idd makkelijk en lelijk :p

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind men het een beetje vet? Of is het wel heel erg hetzelfde als op de 'gewone' XBox? En wat vinden jullie van de graphics? Echt heel mooi of ja... Op het water na, gewoontjes, niet veel bijzonders, wel mooi, maar niet bijzonder.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat laatste, heb spel net 1x gespeeld. Vind het veel van hetzelfde en word gauw saai. En het verhaal erachter :confused: of ik heb weer is liggen teslapen maar je word wakker daar in de game en iedereen is tegen jou :+

Naja ik vind het niet spectaculair.

Mening hè, iemand anders kan het wel mooi vinden.

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou ik heb het zelf nog niet gespeeld, ik heb alleen wat filmpjes gezien, dat water vond ik wel heel vet, maar toen ik op de planten e.d. ging letten dacht ik van ach... Valt ook wel mee... Een beetje onder het motto

'Als je al eens eerder FarCry hebt gespeeld, is het niet zo bijzonder meer.'

En zo te horen, klopt dat wel een beetje. (niet alleen gebaseerd op jouw mening)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja het water ziet er echt subliem uit maar om daar nou een game voor tekopen. Als je al eerdere delen hebt gespeeld van FarCry denk ik dat je hier snel op uitgekeken bent.

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een Farcry gespeeld en ben dus best onder de indruk. Maar hoe lang schatten jullie dat het duurt om beide delen uit te spelen ?

10. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    hunter?15 uur
    rookie - 7 uur :/

11. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga volgende week battlefield modern combat kopen maar zit eraan te denken om nog een game te halen. Aleen vind ik 130 voor 2 games erg veel geld (2x 65) maar is far Cry het waard?? Kan iemand me wat over de game vertellen?
    Ik ben namewlijk wel benieuwd naar het aantal multiplayer maps de gamemodes en het aantal spelers online, Maar ook of het mogelijk is te snipen op een berg en of je in de multiplayer ook in heli's kan vliegen en of tactiek in deze game mogelijk is.

Ik heb net alemaal dingen opgenoemd die ik graag zou willen weten over de multiplayer! Please beantwoord deze vragen want 65 euro is veel geld!

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    fc iszeker de moeite als je hem niet hebt op de xbox.
    het is eigenlijk 2 games voor de prijs van 1 voor de sp.
    in de mp zijn er veel soorten en je kunt ook jouw eige, maps mapen met de map editor.
    je kunt met 16man online wat volgens mij genoeg is want de meeste maps zijn er ook voor gemaakt.
    in mp heb ik geen vliegtuigen tegengekomen maar andere voertuigen zijn wel aanwezig en om te snipen zijn er genoeg plaats.

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm mooi om te weten.
    lijkt dit spel btj op de Far Cry van 2003 op de pc?!
    kwa verhaallijn dan. niet online. want dat hadk toenb niet.

14. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Mulitplayer echt waardeloos, 9 van de 10 games word getijsterd door verschrikkelijke lag.
    Met een man of 6 loopt het meestal wel, maar zodra het er meer worden, is het vaak niet meer te spelen:
    Mensen die spontaan in/uit beeld verschijnen/verdwijnen, wapens die na reload nog steeds leeg zijn, 2 clips op iemand zijn hoofd leegschieten zonder enig resultaat. (en dit allemaal continue....)

Jammer, de singelplayer is erg leuk als je m niet op 'n ander platform gespeeld hebt, en de mapeditor schopt kont....

Ik ga hem morgen ruilen iig.

Groetjes, Gideon

15. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, dubelpost...

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dit filmpje vanmiddag met m'n broertje gemaakt.

We showen hoe je neergeschoten vijanden door het level kan laten vliegen.

FarFly.mov (Klik rechts "Opslaan als")

QuickTime 7 VEREIST om af te spelen!!!

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Heb jij ook last van de vreselijke lag online?

18. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lachen filmpje man :)
    Mooi beeld heb je trouwens. Wat voor tv gebruik je?

19. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m wel kopen maar is ie het waard??

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt heel erg aan jou natuurlijk maar ik zou hem wel aanraden. Als je nooit eerder een farcry hebt gespeeld tenminste. Dat was bij mij het geval en ik ben behoorlijk onder de indruk.:D

Deel Deze Pagina