1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb he vandaag ook gehaalt omdat ik FCi op de xbox echt super veel gespeelt heb en omdat ik de multiplayer geweldig vind.

    De SP vind ik stukken minder leuk.
     
  2. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke tip

    www.play-asia.com is hij te krijgen voor 36 euro incl verzenden. Weliswaar een andere regio, maar het spel regrio vrij. Je hebt wel een paypal account nodig
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game aankomende donderdag halen, maar mijn internetsnelheid is 700 down en 200 up En ik hoorde dat je een snelle internetverbinding nodig hebt om dit spel met 16 spelers online te kunnen spelen! Maar Perfect Dark kan ik ook zonder problemen online spelen tot 32 spelers!

    Is mijn internetverbinding een probleem? Ook voor je eigen gemaakte maps? als je die online wilt spelen of hoef ik me nergens zorgen over te maken?
     
  4. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet dat je zorgen hoeft te maken,als je PDZ goed kunt spelen met 32 spelers online,dan moet Far cry wel lukken met die 16 spelers.
     
  5. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 20 mb down en 1024 up , ik kan maar 10 players hosten . Voor de rest is de muliplayer de beste van de 360 .Ze moeten alleen nog even een patch uitbrengen voor de lag. _0/
     
  6. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik host 14 man zonder lag
     
  7. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik had m vorige week gehaald. 1 dag gespeeld en gelijk geruild.
    De single player is echt bagger en lelijk. De ai is helemaal niks en de besturing is ook niet echt geweldig te noemen. De multiplayer kon me ook niet echt boeien en de lag was ook te erg af en toe. daarna gelijk battlefield gehaald en vermaak me daar echt veel beter mee. Geen aanrader dus vind ik dan.
     
  8. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een far cry game gespeeld en voor mij zal het denk ik dus wel vet zijn doordat ik het nog nooit eerder heb gespeeld, maar goed ik haal deze week donderdag call of Duty 2! Daar is onlangs een vette patch voor uitgekomen en deze game haal ik (geen battlefield! kies nu voor COD2) omdat het gewoon een lekker shooter is waarbij bewegen en de feral attacks wel tof lijken, maar ook de
    - 2 in 1 shooters! Voordeel!
    - 25 multiplayer maps
    - Auto's in multiplayer
    - mapmaker

    Ik ga gewoon een heel vette Meivakante tegemoet! Donderdagmiddag 2 games waarvan ik cod al eens had gespeeld, aleen had ik die ingeruild voor halo triple pack. Aleen krijg ik er nu een faceplate bij van COD2!

    Nee deze vakantie zit ik wel goed als ik het over games heb!
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    vekeerd :x
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zijn eigen mening;)
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen:

    Kun je in splitscreen mode ook met de computer??

    Kun je ook de statistieken van player match zien..????
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoeld dat je Wanadoo Family hebt, dan heb je die snelheden niet. Das gewoon BULLSHIT. Het is gewoon het maximale van de verbinding. Maar het maximale word toch nergens gehaald...
     
  13. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel bestaat niet voor de computer

    nee geen statistieken vn player match
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik ook wel maar of je met bots kunt
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen, vrij logisch dat je dat bedoelt (iedere Pietlut snapt dat! 8) ) helaas kan ik je niet helpen, ik wil de game gaan halen maar lig echt zwaar te twijfelen
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Boris(van de PU ja) vindt deze grafisch geweldig. Joh die gozer bakt er ook niks van he als reviewer 8)
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha:9
     
  18. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad! Maar zowat elke 360 game krijgt van de Pu qua graphics een 9
    Maar ik heb even een vraagje. Ik heb een internetverbinding van 230 up en 770 down. Van @thome, maar dan is het niet mogelijk om met mijn eigen gemaakte maps online te spelen! Want dan is mijn iternet te traag om een game te hosten. Of niet??
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game gekregen om te reviewen, een gratis game is natuurlijk nooit verkeerd :cool: Anyways, ik laat het jullie nog wel weten wat ik ervan vind :)
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig geweest met alle phials te vinden maar ik mis er nog 1 bij Dead Marshes. Kan iemand me hier mee helpen? Ik heb een aantal beschrijvingen gevonden:

    After you've cleared the power station, leave the area through the hole in the fence. Continue on your path and you should reach an area with a jeep wreck and several zombies. Even further down this road, you will eventually come across a large area with lots of mercenaries and zombies. To your right, there should be a hill with a campfire, close to a white shed. To your left, at the back of the area, you should find a tree and a box with a lamp on it. The third secret is next to it.

    Prior to climbing the pallet to the power station, move to the left into the swamp. Near the lone guard shack/screamer, underwater, is a vial.

    I found the last one on Dead Marches . Before you go into the power station you can go to the left. You will see a guardpost with a mutant in it, and a crashed helicopter. Continue forward to the water before the guardrail and swim down to the left.

    Kan iemand me met deze helpen door een gedetailleerde beschrijving te geven of door een screenshot te maken oid?
     

Deel Deze Pagina