1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie moet je een review doen dan :eek: anders stuur mij maar een exemplaartje ;) als je hem niet leuk vind ;)
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  3. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is toch ook met zijn 2en online te spelen? maar hoe doe je dat? zie het nergens staan:eek:
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Is niet mogelijk.... Maar he ik sta wel even op nr. 2 :9
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen met wat vrienden van me doe ik tegenwoordig reviews, evenals hier op XBW en PSPW :) Maar als je het niet erg vindt, hou ik um liever zelf :+ Denk wel dat ik deze game leuk ga vinden, al is het maar een klein beetje O-)
     
  6. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Kocht m met gemengde gevoelens, maar tis inderdaad leuk, ben alleen al uren bezig met die mapmaker om ze daarna met vriende te spelen, dat verlengt de speelduur echt met HEEEL wat uurtjes. Single player is ook tof, als je t tenminste 'goed' speelt...sluipend en als een echte predator en uit t niets aanvalle is prachtig, het hele spel doorrennen schietend als rambo verkl**t t naar mijn mening, maar kan leuk zijn als je daar fan van bent

    kan m iedereen aanraden!
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de eerste paar levels gedaan, en ik herken wel wat je zegt :) Die Rambo aanpak zoals je um noemt werkt bij mij voor geen meter, het is echt veel sneaken, zorgen dat je niet gezien wordt en dan onverwachts toeslaan :cool: Opzich wel leuk gedaan, is weer eens wat anders dan de hersenloze ren-en-knal shooters 8)

    Wel heb ik het gevoel dat deze game grafisch niet zoveel verschilt van Far Cry Instincts op de gewone Xbox, afgezien van de HD resolutie dan. Maar graphics zijn gelukkig niet alles :)
     
  8. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigentlijk mogelijk om met een xbox versie tegen de xbox 360 versie te spelen ( Multiplayer ) ?

    Voorbeeld : Ik heb de xbox versie van FarCry Evolution , kan ik dan tegen iemand spelen die de xbox 360 versie heeft van FarCry Predator ? :confused:
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, (weet het bijna 100% cker van niet)
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nee dat is niet mogelijk.
     
  11. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ligt voor 29,99 euro bij de MM in Utrecht.
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja de Xbox versie...
     
  13. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de 360 versie...
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Koopje! ;)
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ben jij die bovenste? dan heb je toch wel een erg *a* plaatje.

    Iemand op de vorige pagina zei dat deze 360 zowat qua graphics hetzelfde is als de xbox versie. Is dit waar, want wil wel wat grafische pracht op mn 360 he!
     
  16. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , bij Gamespot en IGN vonden ze ook al dat de graphics bijna niet verschillen met de xbox Versie . O-)
     
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is niet helemaal waar. Ze hebben het water geupdate, de schaduweffecten en nog wat kleine dingetjes. Maar het grootste probleem zijn de texturen van sommige bomen, deze zien er uit alsof je op een 8-bit nintendo zit te gamen.

    Een ander groot nadeel is het richten. Het lijkt namelijk wel alsof er een miliseconde vertraging in zit.
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Michael T
    Doe aub wat aan je lenzen, want Far Cry is op het water na totaal niet 360 waardig.
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de 360 versie van dit spel ook ergens anders te koop ik voor dit leuke prijsje??
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier in geheel goede staat Far Cry liggen voor de Xbox 360...
    Ik ruil hem tegen een ander spel.
     

Deel Deze Pagina