http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62565&page=2 Dat water uit dat filmpje is echt fantastisch, zo mooi heb ik het nog nooit in een game gezien.
Damn dat water ziet er echt heel vet uit. Hopelijk dat er binnenkort nog wat meer fimpjes beschikbaar komen. Het duurd immers nog maar ongeveer 2 maanden voordat hij al moet uitkomen.
Moet je niet blind staren op het water. Vergelijk de wapens es, 360 versie valt me erg tegen als je ze vergelijkt met de pc. 360 versie is wat vager, pc heeft scherpere wapens etc. Vindt et allemaal beetje blurry op de 360, behalve dan de golven... Ik geef pas m'n mening als ik em zelf heb kunnen spelen of als er reviews van zijn. Je kan er nu nog weinig van zeggen. Vindt iedergeval de plaatjes ruk eruitzien, en het filmpje zegt ook nog niet zoveel. Feit is dat de game niet apart voor de 360 is opgebouwd, dus tis afwachten. Laat de reviews maar komen
Het is idd even afwachten hoe de rest van het spel is, maar feit is dat het water er super slick uitziet.
Zeker, het water ziet er vet uit, nu de rest van de game nog. Hoop echt dat ze die ook aanpakken en dat ze zich er niet te makkelijk vanaf maken, anders haal ik em niet... hoop dat ie gewoon super gaat worden, vond farcry op de pc bij een maat van me super, dus wil em ook wel op m'n 360 hebben als ie goed is
Idd, nog even afwachten. Hopelijk kietelen ze de rest ook nog wat op. Alleen een beetje jammer dat ik vorige week Far Cry Instincts op de xbox heb gekocht. Ach ja, wacht dan wel todat ie in de budgetback ligt.
http://www.xboxyde.com/news_2567_en.html zie het verschil tussen pc en xbox360 ik vind hett een enorme verbeyering hoor
Vind ik ook,als de graphics over de hele game net zo mooi zijn als dat ene stukje water,dan ga ik hem zeker halen *) .
Ik vind wel dat het nog een beetje een blur achtig iets heeft. Het mag van mij wat strakker. Maar voor de rest ziet het er top uit.!
Het is meer dan alleen een grafische update, want je krijgt een hele nieuwe campagne erbij. Je kan het ook zo zien dat je gratis de oude Instincts erbij krijgt bij je nieuwe Evolution game. POP en SC hebben een jaarlijkse cyclus gehad (half jaar is wel erg enthousiast ). Naast jou zijn er nog miljoenen andere gamers die het wel leuk vonden. En als je het zo vervelend vind, dan koop je ze toch lekker niet?! _0/
UbiSoft lijkt niet op EA, ze hebben mischien wel 3 delen van Prince Of Persia en Splintercell gemaakt die snel achter elkaar uitkwamen.. Maar die games zijn wel van een hele goede kwaliteit..! (Kan je van de games van EA niet zeggen ) Vooral SplinterCell 3 vind ik duidelijk 1 van de beste games ooit gemaakt! Ik heb Far Cry nog niet op de Xbox, maar heb wel de demo grijs gespeeld!, maar ik ga die wel halen, en Predator ook.. Ik neem de 360 toch pas eind 2006 (rond de kerst) dus kan ik het nu alvast spelen, Evolution ik ook zeker halen, want als ik de 360 heb is die toch al goedkoop, maar voor deze spel zou ik ook nog de volle pond betalen al had ik Far Cry + Predator al!
Ik heb POP 2 trouwens ook niet, ik vond deel 1 TOP, maar vond het jammer dat ze de style veranderde en meer de actie in gingen.. Daarom zal ik deeltje 3 ook niet kopen omdat het gewoon eruit ziet als deel 2.. Splinter Cell in dat geval heb ik alle delen, Ghost Recon en Rainbow Six ook! *)
ja ik vond deelte 2 van pop ook minder, maar ik denk dat ik 3 toch wel een keer ga proberen. iig on-topic: Deze game word echt zooooo vet