Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

1. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook of deze game 60 of 30 fps gaat krijgen??

3. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62565&page=2

Dat water uit dat filmpje is echt fantastisch, zo mooi heb ik het nog nooit in een game gezien.

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Damn dat water ziet er echt heel vet uit. :eek:

Hopelijk dat er binnenkort nog wat meer fimpjes beschikbaar komen. Het duurd immers nog maar ongeveer 2 maanden voordat hij al moet uitkomen.

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  5. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn! check die golven dan!

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo he, dat water ziet er wel heel erg mooi uit! _O_
    Lijkt wel een foto.

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Moet je niet blind staren op het water. Vergelijk de wapens es, 360 versie valt me erg tegen als je ze vergelijkt met de pc. 360 versie is wat vager, pc heeft scherpere wapens etc. Vindt et allemaal beetje blurry op de 360, behalve dan de golven...

Ik geef pas m'n mening als ik em zelf heb kunnen spelen of als er reviews van zijn. Je kan er nu nog weinig van zeggen. Vindt iedergeval de plaatjes ruk eruitzien, en het filmpje zegt ook nog niet zoveel. Feit is dat de game niet apart voor de 360 is opgebouwd, dus tis afwachten.

Laat de reviews maar komen

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is idd even afwachten hoe de rest van het spel is, maar feit is dat het water er super slick uitziet.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zeker, het water ziet er vet uit, nu de rest van de game nog. Hoop echt dat ze die ook aanpakken en dat ze zich er niet te makkelijk vanaf maken, anders haal ik em niet... hoop dat ie gewoon super gaat worden, vond farcry op de pc bij een maat van me super, dus wil em ook wel op m'n 360 hebben als ie goed is:9

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, nog even afwachten. Hopelijk kietelen ze de rest ook nog wat op.
    Alleen een beetje jammer dat ik vorige week Far Cry Instincts op de xbox heb gekocht.
    Ach ja, wacht dan wel todat ie in de budgetback ligt. :)

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  11. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw dat filmpje kan ik niet bekijken!
    wat moet ik doen?

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  13. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook,als de graphics over de hele game net zo mooi zijn als dat ene stukje water,dan ga ik hem zeker halen *) .

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind wel dat het nog een beetje een blur achtig iets heeft. Het mag van mij wat strakker. Maar voor de rest ziet het er top uit.!

15. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer dan alleen een grafische update, want je krijgt een hele nieuwe campagne erbij. Je kan het ook zo zien dat je gratis de oude Instincts erbij krijgt bij je nieuwe Evolution game. O-)

POP en SC hebben een jaarlijkse cyclus gehad (half jaar is wel erg enthousiast :9 ). Naast jou zijn er nog miljoenen andere gamers die het wel leuk vonden. En als je het zo vervelend vind, dan koop je ze toch lekker niet?! _0/

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    UbiSoft lijkt niet op EA, ze hebben mischien wel 3 delen van Prince Of Persia en Splintercell gemaakt die snel achter elkaar uitkwamen.. Maar die games zijn wel van een hele goede kwaliteit..! (Kan je van de games van EA niet zeggen :eek:) Vooral SplinterCell 3 vind ik duidelijk 1 van de beste games ooit gemaakt! :)
    Ik heb Far Cry nog niet op de Xbox, maar heb wel de demo grijs gespeeld!, maar ik ga die wel halen, en Predator ook.. Ik neem de 360 toch pas eind 2006 (rond de kerst) dus kan ik het nu alvast spelen:), Evolution ik ook zeker halen, want als ik de 360 heb is die toch al goedkoop, maar voor deze spel zou ik ook nog de volle pond betalen al had ik Far Cry + Predator al! :D

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja vandaar dat POP 2 zo bagger verkochte _0/

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb POP 2 trouwens ook niet, ik vond deel 1 TOP, maar vond het jammer dat ze de style veranderde en meer de actie in gingen.. Daarom zal ik deeltje 3 ook niet kopen omdat het gewoon eruit ziet als deel 2..

Splinter Cell in dat geval heb ik alle delen, Ghost Recon en Rainbow Six ook! :D*)

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond deelte 2 van pop ook minder, maar ik denk dat ik 3 toch wel een keer ga proberen.

iig on-topic: Deze game word echt zooooo vet 8)

20. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    michiel weet jij toevallig ook of het weer dynamisch verandert ( van zon naar regen en onweer)??

Deel Deze Pagina