1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Far cry is online met veel man echt vervelend maar met een stuk of 6 man speelt het top. Je kan ook niet lekker met elkaar praten want ik hoor alsmaar gestotter
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een lachen spel vind alleen €60 wat teveel.
     
  3. Schillie

    Schillie Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook farcry gekocht is me eerste keer dat ik het speelde vind het opzich wel leuk maar inderdaad, in de multiplayer is met een hoop man erg lastig.
    En heb wel al een hoop nare gasten meegemaakt die lopen te blerren en ook gestotter maar, voor de rest kan ie der zeker wel mee door vind ik.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik snap echt niet waarom je farcry goed vindt, veel lag, saaie gameplay, erg simpel. En om mij nou ineens aan te vallen als een PS2 fanboy vind ik ook erg zonde van de tijd. :b:
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is de leven editor?
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ze zeggen dat Far Cry de beste level editor heeft. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd.

    Wat vinden jullie van de single player? Ik ben nog niet zo ver. Ik zit bij het stukje waar je je eerste M4(of is het een M16?) Krijgt. Maar ik vind het behoorlijk eentonig worden, verandert dat later? en hoe is het 2de deel?
     
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt wel dat veel minder mensen dit nog online spelen vergeleken met 3 weken terug is het echt veel en veel minder geworden, maar de mp vind ik ook irritant en chaotisch en beetje kinderachtige stijl is het gewoon , beter speel je cod2 met snipers is veel vetter dan dit spelletje.
     
  8. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan nu kiezen voor Tombraider of Farcry, Welke zal ik kiezen?
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil vandaag hem huren om online te doen de type Predator is het een beetje waard?
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeey!!!

    Ik heb hem maar nog niet gespeeld, het spel lijkt me echt vet :) !!!
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Predator is het enige leuke aan het spel, je moet het wel met een paar vrienden spelen anders is het niet zoveel aan.
     
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon 1 controller maar we wisselen om dus ik haal hem denk ik zo wel,
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vandaag gehaalt.
    En de MP valt me tegen, weinig servers, veel laggy.
    Misschien moet daar eens een update voor komen.

    En de SP is wel leuk maar moeilijk.
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    sp moeilijk?

    de nieuwe game iig niet, want dan ben je al meteen predator, kun je zo door het hele velt raggen...
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar later wordt de SP echt saai omdat het eentonig wordt. geen leuke extras in het tweede deel. Ik vind Farcry een echte miskoop :mad: !
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nou ff een update komt voor de mp is alles weer goed
     
  17. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb een internetverbinding van 200 upload! goedkoopste internetverbinding die er is! van @thome.

    Maar ik kan maar 4 personen hosten! En online kan ik geen een match spelen!
    Terwijl ik bij PDZ wel 32 spelers kon hosten! en call of duty kan ik ook met 8 spelers spelen!

    Waraom kan ik Far Cry dan in hemelsnaam niet met 8 spelers of meer online spelen? Ik vind dit schandallig, want het had ook goed kunne zijn! Dus nu moet ik vanwege mijn Internetverbinding een snellere nemen omdat hun geen geld uitgeven aan goede servers!!!!

    Laat Call OF Duty een voorbeeld zijn! Alemaal patches en nog 2 gratiis maps ook!! Ik betaal genoeg voor xbox life!

    Je betaalt om online te kunnen spelen tegen anderen!!! Maar dan mag ik wel goede servers verwachten!
     
  18. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Damn ik heb die 80 uur online multiplayer nog steeds niet! Wordt er een beetje gek van!
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik moet de tweede game nog uitspelen en met de mc vermaak ik me nog wel.

    is zn geld echt wel waard../O-)
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de evolution story leuker als de instincts story
     

Deel Deze Pagina