Nu mijn coole vraag, Werkt dit spel ook op 50hz? Op het hoesje staat namelijk 60 hz only maar nu ik weet dat Oblivion ook niet persee 60 hoeft te hebben..
Ikke wel! Als ik binnekort de rest van de achievements heb dan ruil ik hem wel. Ik moet nog insticts story op predator uitspelen en de Evolution story op hunter en predator. Verder heb ik alles
Die 40 stalk kills ofzo dat je hem stiekem moet neer halen met een mes, moet je dat in 1 game halen of in meerdere games, want ik heb het gevoel dat ik er al wel 40 heb.!
Kan iemand mij helpen? Als ik online wil spelen in een map die iemand zelfgemaakt heeft zegt hij : this user created map can only be downloaded with the created content setting enabled. weet iemand waar ik deze setting kan vinden?
idd. ga naar map editor: publish map. en dan staat hij ertussen had eerst zelfde probleem. goed nadenken is de sleutel! heb btw Farcry verkocht. vond MP wel leuk, maar niet next-gen, en zeel veel lag. heb BF2mc in de plaats gekocht. komt tog beter tot zijn recht.
nee, ik bedoel een map van iemand anders. als je op live een game wil joinen met een user made map download hij toch eerst die map? dat doet hij bij mij niet, dan krijg ik die melding. Maar ik weet niet waar ik die setting vind.
Je kan toch ook even op de doos kijken? Als het spel 60Hz only is, dan staat dat er sowieso op vermeld, net als bij Oblivion.