1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ff Evolution op predator gehaald:)
     
  2. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan bijna niet wachten tot ik m kan spelen, ik heb far cry IP maandag bestel dus hopelijk kom tie morgen in de brievenbus :)
     
  3. mike amersfoort

    mike amersfoort Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gabbers en gasten,

    Ik heb sinds afgelopen week FC eindelijk ook….Ik moet eerlijk zeggen --> Superdik spel. De Instinct Story is vrij moelijk naar mijn mening
    (Ik ben pas in dat rijstveld waar je die 2 helikopters uit de lucht moet halen). Het maakt t voor mij moeilijk omdat ik altijd gewend was met Call of Duty te spelen.
    En als je eenmaal dat gevoel in je vingers heb vind ik t vrij moeilijk omschakelen. ff Wennen dus….. gaat goedkomen.

    Ik had wel een vraagje. Ik zat me eerlijk gezegd wel een beetje te irriteren. Aan de online multiplayer. Chaos is toch hetzelfde als bij Call of Duty de “Deathmatch” is??
    Waarom zegt ie als ik voor ranked match kies en dan Chaos “No matches where found”???
    Als ik voor Player Match kies krijg ik wel genoeg mappen. Beetje irri alleen wel dat het een hoop mappen zijn die door mensen zelf ge-edit zijn. Sommige slaan nergens op.

    En volgende vraagje.. Ik ben gewend bij Call of Duty als ik online speel dat als ik een speler zie dat ik (als ik gewoon normaal richt) toch zeker binnen 2 schoten iemand tegen de vlakte schiet. (meestal al gewoon 1 schot, maar ff als voorbeeld.). Met FC schiet ik me eigen de tering, ook al word me “richtpunt” rood. Hoe kan dat en hoe kan ik beter “killen”

    Laatste vraagje…. Zoals in Chaos is toch gewoon simpel --> KILLEN ??? Maar hoe word je “Predator” ???

    Ik hoop dat iemand een beetje uitleg heeft of een link ofzo naar een site waarin t spel goed word uitgelegd.

    Zo, beetje lang verhaaltje, ben nog niet helemaal wakker. Ik ga eerst ff een bakkie pleur scoren.
    Werkse allemaal
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, Ik ga wel even voor niks naar de winkel om te kijken of dat spel op 50Hz kan draaien.
     
  5. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT:

    plaatjes werkte niet, maar volgens mij is de game te spele op 50 en 60 herts
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lag is de reden ;) ! En het duurt gewoon erg lang voordat je iemand dood hebt en vooral als ze armor dragen. Met de assaultrifle(het wapen dat een beetje op een AK lijkt) gaat kills scoren een stuk makkelijker.

    Je moet een bepaald object vinden(meestal verstopt) en daarmee verander je tijdelijk in een predator.


    @Opgeduveld:
    Probeer alles eerst te imageshacken want sommige url's zijn niet betrouwbaar.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  7. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga me deze game misschien ook halen, maar ik zit nog te twijfelen.. Kan deze game nu nog op tegen de nieuwere games op de 360? Zoals BFMC bijvoorbeeld.

    En hoelang zou het nog duren voordat deze game afgeprijst word :9?
     
  8. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Deze game kan je wel vergelijken met de andere shooters op de 360. Dat die wordt afgeprijsd kan helaas nog wel even duren maar als je misschien gaat zoeken op marktplaats of op de xboxworld bazaar vind je misschien wel een goedkope versie.

    Ik heb gister in ieder geval mijn Far Cry daar om geruilld want ik had alle achievements.
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het ook mogelijk is naar je mes te switchen of kan dat alleen als je achter op iemand sluipt en het spel het aangeeft?
     
  10. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje .is fc ip anders dan farcry instincts op de gewone xbox die heb ik namelijk uitgespeelt .Of is het een samevoeging van evolution en instints
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    precies
     
  12. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is gewoon een fusie van evolution en instincts ?
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gewoon het instincts verhaal die oude dus en als je die hebt uitgespeeld krijg je het evolution verhaal dus twee spellen in 1 zeg maar.
    Je kan ook een code gebruiken en dan krijg je het evolution gedeelte ook!
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Harde bazen spelen de singleplayer gewoon nog een x uit! :)
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt:cool: maarja als je dan alle achievements ook nog wilt dan moet je hem nog 3x uitspelen:9
     
  16. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game ownt nog steeds de panne van het dak :d
     
  17. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk komt een update eraan! :thumbs:

     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    HOO yeah eindelijk!!!
     
  19. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is er nog geen update geweest :{
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina