1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je het niet of zit het er niet in?
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen omdat ene game slecht verkoopt betekent niet dat hij slecht is.
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
  5. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ziek dit...
     
  7. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    far cry predator

    Far cry instincts is de beste game op xbox live . Halo 2 is slaapverwekend als je far cry gespeeld hebt. Ik zou zeggen gewoon kopen die far cry predator want die word super gaaf . DE GAME van 2006 let maar op.
     
  8. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    true true , can't wait.
    Ik hoop dat ze er ook een hoop achievements ingooien , voor de campaings en ook MP achievements }:] :9
    hoop ook dat de map-editor er weer inzit.
     
  9. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand mij een beetje uitleggen waar je de multiplayer mee kan vergelijken qwa actie ? of uitleggen hoe een game hierbij in zijn werk gaat, en met hoeveel spelers in een server is dit online?

    Ps. Toen ik me vader z'n waterdemonstratiefilmpje liet zien was het eerste wat hij zei "is dat een spel" en toen zei die ja das niet normaal dat ze dat tegenwoordig zo kunnen maken. 8)

    greetz, Michiel :D
     
  10. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Michiel@ubi


    IK heb Farcry ook op de pc en het ziet er al ongelofelijk mooi uit!
    1280 en alles op high 4x aa ,maar zou de 360 versie deze compleet
    wegblazen?
    Alleen jij kan het mij vertelenO-)
     
  11. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Chaos Demmon
    op de Xbox versie had je de keuze uit ao de volgende speelmodes: Steal The Sample(Capture The Flag genoemd in andere shooter), Chaos(Deathmatch), Team Chaos(Team Deathmatch) en nog meer. De game kon je het best vergelijken met de standaard shooters zoals we die kennen zoals Halo 2. Maar wat de game zo goed maakte was vooral dat je gebruik kon maken van vette voertuigen zoals een waterscooter of een boot. Verder waren de gebied erg uitgestrekt waardoor je altijd lekker kon genieten van het erg exotische weer en de enormevrijheid die het spel gaf, tel daarbij ook nog op dat je je eigens maps kunt maken en je hebt een game die ik persoonlijk leuker vindt dan Halo 2 online ;) Een echte aanrader dus! :9
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op Xbox Live is Far Cry inderdaad een stuk beter dan Halo 2. Mp is Far Cry echt heel gaaf. Ik ga er vanuit dat het bij de 360 versie wel goed zit met de mp.

    Verkoopcijfers zeggen eigenlijk niks over de kwaliteit van een game. Beyond Good and Evil heeft slecht verkocht, maar het spel was echt geniaal!
    Maar ik snap je punt ergens ook wel.

    Op het moment vind ik Ubisoft een van de betere devolopers. Met games zoals King Kong, Prince of Persia, Splinter Cell, Ghost Recon en Rainbow Six zet Ubisoft gewoon telkens erg goede games neer.

    Het verschil tussen Ubisoft en EA is dat Ubisoft wel degelijk de games doorontwikkeld. Kijk maar eens naar POP. Deel 2 en 3 waren weer anders dan deel 1 en 3 was weer anders dan 2.

    Maar ik heb wel een vraagje. Ik heb Far Cry Instincts op de Xbox. Is Far Cry Predator voor mij dan nog echt de moeite waard?
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja want de 360 versie krijgt 2 games voor de prijs van een 1 :). Je krijgt Far Cry Instincts (die dus op de xbox kwam) met opgepoetste graphics en is er wat gesleuteld aan de AI. En je krijgt een volledige nieuwe add-on(die dus ook op de xbox komt) met een geheel nieuwe singleplayer,betere graphics dus het is dan wel de moeite waard dacht ik zo. Alleen ik hoor haast niks over de multiplayer(alhoewel ik verwacht dat ie wel komt) als we nieuws krijgen te horen over deze game.....Maar ik heb er wel vertrouwen in :)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Ok, thanks. Dan is hij toch wel de moeite waard.
    Over de Mp, ik denk dat je minimaal hetzelfde als op de Xbox kan verwachten, heel goed dus.
    Nee, met de mp zit het wel goed.
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    dan ga ik toch voor battlefield 2. Mischien later FCI/FCP
     
  18. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm groot verschil tussen de screens en filmpjes!
     
  19. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb tog nog hoge verwachtingen van deze game ik hoop echt dat die map editor nog zo'n 10 keer zo groot is,en dan bedoel ik niet dat maar 500 boompjes kan neerzetten nee maar echt zeker het dubbele en meer voertuigen lange singleplayer en aub geen pop-up meer om de 3 meter.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.evilgamerz.com

    Nou ben ik er zeker van hoor, ik ga hem halen :9 Man wat wordt Maart toch een dure maand :)
     

Deel Deze Pagina