1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Instincts naar de 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 jan 2006.

  1. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi stukje, ik haal em sowieso, het spel waar ik et meest na uit kijk, voor de komende maanden.
    Ik heb ook de behoefte aan nieuw spul, de launch games waren leuk, maar kijk nu vooral dvd's met t ding :)
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    In een interview met Bertrand Helias van Ubisoft Montreal kwam Official Xbox Magazine een heleboel informatie te weten over de Xbox 360 game Far Cry Instincts Predator. Hieronder een opsomming van de belangrijkste punten.


    De Xbox 360 versie zal een stuk moeilijker zijn dan Far Cry op de Xbox. Vijanden zullen intelligenter zijn, zullen vaker dekking zoeken en hebben de nare neiging om je met een groep te omsingelen.
    Doordat de 360 veel krachtiger is, zal de game er ontzettend mooi en realistisch uitzien. Bomen, planten en andere vegetatie zal echt lijken te leven en alle textures zullen ongekend mooi zijn.
    Ook zal de 'visual range' enorm zijn en pop-up zal daardoor bijna verleden tijd zijn. Het water zal zich ook levensecht gedragen, doordat speciale geprogrammeerde algoritmen de deining van de golven simuleren.
    Zeg tevens maar gedag tegen 'lag', want dat is door deze game echt zooo 2005.
    In totaal zullen er 24 maps zijn, die afkomstig zijn uit zowel Instincts als Next Chapter. Ook zijn er natuurlijk nieuwe spelmodi, deels gebaseerd op tips van fans (net zoals 'action sack' in Halo 2).

    De map-editor is ook weer aanwezig, maar zal deze keer veel gebruikvriendelijker zijn.
    De uitbreiding Next Chapter is een volledig nieuw avontuur, en speelt zich een paar jaar na de gebeurtenissen in Instincts Predator af. Vanaf het begin beschik je al over de vaardigheden waarmee je in Predator eindigde. Hoofdpersoon Jack leeft als huurmoordenaar, en vraagt op een gegeven moment Kate om hulp. Niet lang daarna wordt hij al beschuldigd van moord, en krijgt hij niet één boze partij op z'n dak, maar twee.
    Tijdens het spelverloop zal je ook andere personages tegenkomen die over dezelfde vaardigheden als jij beschikken. Ook met hen zal je op de vuist moeten gaan, waarbij jij echter een aantal nieuwe vaardigheden uit de mouw schudt. Denk aan het slingeren aan bomen en het van onder water aanvallen van vijanden.
    Verwacht ook een aantal nieuwe wapens.
    In het vervolg zullen nieuwe Far Cry games op de Xbox 360 verschijnen.


    NIEUWE FILMPKES: INGAME

    Ubisoft kindly sent us a preview code of FCI: Predator, and as you all should know, when it comes to gameplay videos, we're never reluctant to do our duty. So, here are three exclusive gameplay clips, showcasing a few minutes of the three maps that were available on our disc: the beach, the creek and the valley in all their 60 ips glory.

    Of course, keep in mind the game is still under development, and don't be shocked if you see several graphical glitches or weird AI behaviors. We can't warranty these will be totally eradicated till the game is out, but the devteam is working on it for sure.

    Anyway, the differences between this next-gen version and its big sister on Xbox are pretty weak, so let's cut the talk and directly introduce the content of the three clips you're about to see: if you like warm beaches, blue oceans and white sand, the first video is for you. Those who prefer the brutality of bloody fightings are gonna be more interested with our second clip, and the extrem sports lovers will be delighted to watch the little deltaplane fly featured in the third and last clip. Good trip !


    http://www.xboxyde.com/news_2599_en.html
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  3. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Coole filmpjes!
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Baszs
    als je eerst even leest voordat je iets gaat posten zie je dat ik het al gisteren gepost heb |:-

    Wat nieuwe screens:

    http://www.gamed.nl/view/14784
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2006
  5. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom reageren de characters niet op gunshots?

    Ze lijken alleen te reageren wanneer je ze door het hoofd schiet maar niet wanneer je ze op het lichaam schiet |:-
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    oei ziet er zeker mooi uit! wanneer komt ie eigenlijk uit?
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    30 maart ;)
     
  9. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie niet uitgesteld word ;)
     
  10. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel dik spel gaat dit worden als je het mij vraagt. Hopelijk word MP goed. Dat is tenslotte wel strakker dan SP IMO:p
     
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig te melden...of is er nog nieuws...???
    Lijkt me toch een killer game :)
     
  12. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    dees game word echt vet! ik bedoel dus echt MEGA...
     
  13. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  14. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet bekend , maar zoals ik al zei in demo's DAT zou echt vet zijn... Mar ik denk van niet hoor
     
  15. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    officieel is er in ieder geval nog geen demo aangkondigd!
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind far cry er nog steeds niet serieus uitzien...
    in vergelijking met de pc versie.. vind ik deze er kinderachteriger uitzien...
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem in ieder geval wel halen , want op de xbox vond ik hem al vet .
    De multiplayer van de xbox word op xbc en xlink trouwens ook ontzetten veel gespeeld .
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop eerlijk dat hij word uitgesteld net als GRAW..
     
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ?!?! waarom?
    Uitstel kan voor een uitgever strategisch goed zijn, maar voor de gamers niet!
     
  20. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom? wat zijt gij voor een eike...
     

Deel Deze Pagina