hmmm wat ik tot nu toe van de 360 versie heb gezien vond ik behoorlijk goed. ze gebruiken gewoon nogal extreme kleuren voor de game. moet een beetje je smaak zijn!
Persoonlijk vindt ik de kleuren geweldig, zonsondergang mooi groene bladeren ik heb met plezier de pc versie gespeeld (en nog steeds) en kan niet wachten op de release van deze een must have voor de shooter fanaten.!
Kleuren zijn mooi tropisch, staat een goeie videopreview op IGN. Naja, ik had em toch wel gehaald, en dat doe ik nu ook nog steeds
niet next-gen heb je wel is een filmpje gezien? ik vind het er toch stukken beter uitzien hoor en dat noem ik next-gen
En wat dan nog als het om een poort gaat. Is dat een excuus. Ik koop een 360 niet om spellen te spelen die er minder uit zien want anders zou ik net zo goed een xbox kunnen kopen met far cry instincts. Het enige wat ik er erg mooi uit vind zien is het water maar de rest mag van mij veel beter.
Ik snap niet waarom je zeurt, dat het er niet geweldig uitziet oke. Maar het gaat hier wel om een 1e generatie game, dus kan ik het nog wel vergeven. Tuurlijk mag je verwachten dat de game er goed uit moet zien, maar er bestaat tegenwoordig ook meer dan graphics. Gameplay maybe ?
ben het met je eens, vind de wapens en voertuigen bijv er niet echt next gen uit zien. Niet dat dat het gelijk een slecht spel maakt. Maar had er meer van verwacht