Tuurlijk is gameplay belangrijk. Ik ga deze game denk ik ook wel halen. Hetgene wat ik jammer vind is dat ze alleen het water erg mooi hebben gemaakt en de rest niet. Het is ook wel een 1e generatie game maar ik had er stiekem toch gewoon meer van verwacht. En tering wat gaat deze site weer eens traag
Lijkt me toch wel een erg strakke game te worden...ik heb Far Cry Instincts ook op de xbox gehad en t speelde echt lekker. Goeie opzet trouwens, zo'n avontuurlijk eiland Worden dure maanden dit...heb zojuist GRAW gekocht omdat ik nie meer kon wachten op een nieuw spel Top Spin 2 staat ook nog op mn verlanglijstje..en aangezien ik nu GRAW en CoD2 heb als shooters wacht ik toch ma ff tot dit spel is gedaald in prijs tot 30,- Was Far Cry nou op 9 maart uitgekomen en GRAW eind maart dan had ik natuurlijk eerst deze gekocht*) Gaat dit spel trouwens gewoon rond de 55 a 60 euro kosten? Het is natuurlijk wel een soort uitbreidingspakket voor diegenen die um ook al op de gewone xbox hebben gespeeld
@The Punisher http://www.gcshop.nl/ ff naar beneden scrollen en je ziet dat de game bij hun maar 50,50 euro kost
Dat zet mij toch wel aan het denken Krijg je um dan gewoon op de dag van de release? En is de prijs incl. verzendkosten?
nee, 50.50 + 2 euro verzendkosten. 52,50 dus. En over t algemeen heb je bij gcshop.nl op de release gewoon je spel binnen.
Ik kan bij betalen kiezen uit vooruitbetalen en Online betaling. Ik heb nu gekozen voor vooruitbetalen...hoe maak ik dit over? Moet ik gewoon die factuur die ik heb gekregen laten zien bij de bank zodat zij voor mij het geld over maken naar GC Shop?
Als je de game hebt besteld krijg je een factuur met een ordernummer, deze nummer moet je noteren bij de acceptgiro of bij het internetbankieren.
Even kleine toelichting over Far Cry Instincts 2 versies - Xbox : Far Cry Instincts Evolution €29,99, release 30 maart Nieuw avontuur, nieuwe locatie, nieuwe tegenstanders (feral warriors) en meer voertuigen. - Xbox360: Far Cry Instincts Predator €64,99, release 30 maart FCI en FCI-E voor de 360, dus eigelijk 2 games voor de prijs van 1 Alle maps die gemaakt zijn op de "oude" FCI zijn compatible met de 360 versie en de xbox versie. Dus je kan meteen met je oude favo maps aan de slag
Ow dat is wel mooi dat het kan die oude maps, maar hoe zet je dat dan over op de 360 die zelfgemaakte mappen van de xbox??
Vanmorgen al gezien Maar het ziet er veelbelovend uit! En niet alleen het water is zo gedetaileerd gemaakt( zoals velen juist wél beweren ), maar alles ziet er strak uit! Maarja zo denk ik erover iig. Als ik heel eerrlijk moet zijn kan ik het niet minder mooi vinden dan GR:AW Het is wel een andere soort shooter en in een heel andere omgeving, maar ik weet zeker dat dit spel hoog gaat scoren
Deze word bruut...heb hem op de pc gespeeld was mooi maar vond toen niet al te geweldig..vond de xbox versie echt gruwelijk vet...ben echt benieuwt naar deze
Ik heb hem ook op de PC gespeeld. Daar was de game echt geweldig. Op de xbox heb ik hem niet gespeeld, des te meer reden om hem nu zeker te kopen