Deze game lijkt me echt gaaf worden. Het enige dat ik er niet mooi uit vind zien is het bloed dat afspat als je iemand slaat. Verder ben ik heel benieuwd naar de multiplayer die lijkt me echt gaaf, en dan ook nog de mogelijkheid om je eigen levels te maken; dat is natuurlijk helemaal cool. Greetz, Michiel
Zie in de filmpjes wel dat die kerel veel slaat, hoop niet dat t een soort van first person fight game wordt maar dat je ook nog een hoop kan knallen.
Een keuze die je zelf maakt denk ik of je veel slaat of juist alleen schiet. Ik heb nog niet eens een xbox 360 maar deze titel komt wel in huis als ik de 360 eindelijk heb. Ook al vind ik sommige punten van de graphics minder haal ik hem wel. Heb instincts nog nooit uitgespeeld dus haal ik 2 nieuwe games in huis voor de prijs van 1
Trailer is weer heerlijk! Dit word genieten, vooral van de Single player verwacht ik enorm veel, voor de multiplayer speel ik GRAW wel (en Battlefield) Worden korte nachten
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2412 Preview van het spel Grafisch kan het en moet het beter.....
NEE , tis verdorie een port zijt blij da ze er werk insteke... en dan met evolution terbij , het draait CONSTANT op 60FPS dus doe es ff normaal , deze game word bom , en online ruimt het graw op (BF2MC benk niet zo zeker)
argumenten? dit is een spel dat t vooral van zn singleplayer moet hebben, Online ''ruimt'' FC GRAW echt niet op. Speel beide spellen s, dan mag je ze gebruiken in een argumentatie
1e review is online, samenvatting: mooie graphics bijna exact dezelfde game als de xbox versie score : 7
Dat is volgens mij in XBox Magazine. Vinden hem niet bijzonder en ook niet veelbelovend. Heb ik vanochtend in het blad gelezen. Dus 't valt blijkbaar nogal tegen.
Klinkt allemaal dan niet echt veelbelovend en deze game stond hoog op mijn verlanglijst, maar goed ga niet op 1 review af. Maar even wachten todat er wat meer reviews zijn dan.
evengoed komt deze game hier in huis. de oude far cry op de xbox heb ik grijs geschoten en man wat heb ik gelachen met dit spel met de map editor. de gameplay is hetzelfde wordt vermeld in de bovenstaande link van gamerankings wat in mijn ogen alleen maar goed is. why change a winning team......kijk eens wat ze destijds met de laatste rainbow 6 hebben gedaan...compleet verneukt door de zogenaamde verbeteringen en veranderingen. wat ik aan trailers en ingame filmmateriaal heb gezien ziet er gewoonweg fantastisch uit. dit samen met het relaxte(ouderwetse) far cry gevoel gaat helemaal werken........en met de map maker bezit je wederom in feite over oneindig veel levels.
euhm , je kon heel goed lezen wat ik schreef anders ben je zéér dom... nuja we gaan niet schelden he.Ik was te veel op BE forums bezig
Jups, deze komt volgende uit ja. Heb even wat meer reviews gelezen. Nee eigenlijk niet, 't waren meer previews. Het blad kreeg 3 demo levels op gestuurd, maar dat bleken 3 levels te zijn van de oude Far Cry op de XBox, maar wel met de nieuwe AI en graphics. Ze vonden het wel vet, maaaaar, toch vonden ze de graphics niet je-van-het. Het water schijnt belachelijk mooi te zijn, maar ze vonden dat de vegetatie wel beter had gekund. Alsof ze maar een klein deel uit die XBox weten te trekken. Dus hun conclusie, gebasseerd op de preview versie, was een beetje wisselvallig. Op zich wel heel vet, maar meer van hetzelfde en stiekem vallen de graphics eigenlijk nog een beetje tegen. Ze zijn alles behalve slecht of matig, maar ze hadden er meer van verwacht.
Edit: drukte 2x op verzenden... kan ik hier nog iets nuttigs mee doen... naja vooruit... Naar aanleiding van mijn vorige bericht! Ik hoop dat ze een demo hiervan op marketplace gaan zetten, want ik denk dat dat redelijk doorslaggevend kan zijn of ik deze game ga kopen. Ik wil hem sowieso wel hebben, maar goed, wil ik hem voor 55 euro hebben of wacht ik een tijdje en koop hem later ergens voordeliger... Dat is een beetje de issue bij mij nu. Buiten dat heb ik nog Fight Night en heb ik volgende week ook Oblivion dus ja...