1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry Primal

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 6 dec 2015.

1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    snel, je zegt het zelf al;)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    aantal uurtjes ?

heuft vindt dit leuk.
  3. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb nu 32 uur in de game zitten. Maar nog genoeg te doen om voor de volle 100% te completen staat nu in menu op 68%

heuft vindt dit leuk.
  4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Dat geeft een goede indicatie :)

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    RUK! ik heb denk ik te maken met een bug en ik kan nu niet een beest verslaan. Let op spoiler.

Lekker bezig met die grote beesten te killen en tamen, maar vandaag ben ik naar die Snowblood Wolf gegaan en daar 2 van de 3 kunnen killen. Bij de laatste moet je hem killen en dan tamen maar bij mij komt er geen eens en healthbar bij die witte wolf in het beeld! Ik dacht ok ff de game opnieuw starten, xbox zelfs uit en weer doen. Potverdomme weer hetzelfde liedje! Dus toen maar een Scar Bear gedaan en die lukte dus wel! Daarna gelijk weer naar die wolf toe maar ik krijg er maar geen healthbar....
    Moet ik de game nou echt gaan deinstalleren en opnieuw erop gaan zetten want volgens mij zit er niets anders op...

6. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Hmm dat is vaag heb er zelf gelukkig geen last van gehad. Je weet zeker dat die degene is?

7. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

yep

8. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Weet niet hoe ver je upgrades zijn maar er is een easy glitch voor. Raak hem met de beserk shard dat is instant kill. Misschien werkt dat wel voor je.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo gooi je er wel een game per jaar uit:

Far Cry 4 map

Primal map

10. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja had het gelezen ach ja vind het niet zo erg heb Far Cry 4 niet super lang gespeeld en het valt gelukkig niet echt op doordat de wereld als je er in loopt wel gewoon er anders uit zit.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hier iemand met hetzelfde probleem en een oplossing:
    http://www.gamefaqs.com/xboxone/181816-far-cry-primal/answers/421649-snowblood-wolf-wont-die
    Dus wat @ageQned zegt lijkt te werken. Gewoon beserk shard maken en dan kan je hem wel temmen zie youtube

Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan er ook niet heel erg mee zitten. In game herken je het toch niet. En het duurt nog ff voordat ik Primal ga spelen, dus dan ben ik FC4 al lang vergeten. Maar toch, wel een klein beetje goedkoop gerecycled ...

Hybrid vindt dit leuk.
  13. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
  14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Hmmm Steam reviews vallen beetje tegen wat betreft deze game. Ik wacht nog even met aanschaffen. Ben gewoon bang dat het snel saai gaat worden.. Ziet er wel tof uit allemaal.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Yw, maar @ageQned had deze tip ook. Vergeet hem niet te bedanken :cool:

16. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Hahaha die van jou was wat uitgebreider dan die van mij ;)

Heb nu 38 uur in de game zitten en zit op 74% dus nog wel een lange weg te gaan voor de volle 100%

heuft vindt dit leuk.
  17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja inderdaad. ik heb nu een bergleeuw en als die in mijn buurt is rennen de wolven weg. erg goed gedaan dat.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vindt de animaties ook erg vet gedaan, wanneer een sabeltandtijger een rendier in zijn nek pakt en naar de grond trekt en daar een potje loopt te worstelen :D.

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja ook dat is erg goed gedaan. ik stuurde mijn leeuw achter een yak aan, na een achtervolging ging de yak neer en die leeuw beet en in zijn nek, net zolang totdat die dood was. erge mooie details zeg. en dan ook dat die leeuw gewoon lekker een net gedoode holbewoner zit op te peuzelen.. ha ha.. geniaal. erg veel aandacht aan besteed.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb je ook al gezien dat je huisdier te pas en te onpas loopt te zeiken. Laatst ook een mooi moment, sla een holbewoner dood. Loop nog wat rond, kijk om me heen en zie mijn tijger over het lijk een staan te zeiken. :cool: Thug Life!

Deel Deze Pagina