volgens mij is dit de perfecte game voor Snipers, a;thans, ik hoop het. Het eiland is gewoon zo groot, en volgens mij stond in de allereerste preview van de PU dat je snipers hebt, met een nog effectieve range van wel 1000 m
Dat is wat je ook bij Halo kan doen. Met zijn 2en story mode doen. Dus dat de een die man is en de ander die vrouw. Ik ken geen namen uit dit spel ik heb alleen 2 filmpjes gezien.
kan je die "co-op" ook gewoon met 1 xbox spelen zonder live met z`n 2e die story shit?...maar dan ist toch allemaal veel makkelijker?
lijkt me ook wel een vet spel. Maar als ik hem haal dan is het voor de xbox. M'n pc kan het allemaal niet meer aan en ik heb geen zin om dik 1000 euri neer te leggen om spelletjes te kunnen spelen. Voor dat geld kan ik zo'n 20 spellen kopen voor de xbox.
Tot nu toe is er in de multiplayer: Deathmatch Team Deathmatch Assault, hierbij moet je bijv. een vlag in de vijand zijn basis planten. En als dat lukt dan draaien de rollen om. Je moet ook kiezen uit verschillende klassen: Soldaat Sniper Medic Engineer, deze kan bunkers en wachtorens maken en/of reparen.
zijn systeem eisen hoog? heb geforce 4tje met 64 mb, maar gok niet dat ik het daar erg ver mee zal schoppen...
Zal mij niets verbazen als Halo 2 ook op die crytech engine draait. Far cry gebruikt low poly models met beter resultaat, Halo 2 ook. Far cry gebruikt Per Pixel lightning, Halo 2 ook Far cry heeft self shadowing, Halo 2 ook ook is er ondersteunig voor 5.1 geluid. Dat heeft Halo 2 ook. Lijkt mij een verwijzing dat Halo 2 misschien op een engine draait van crytech. hier is de link: http://www.farcry-thegame.com/uk/index.php?changesite=flash
mogen ze nie vertelu ze mogen amper hun mening geven of plaatjes posten van omdat ut een closet beta is.
Ze wouden de beta perfect maken heb ik gehoord, zodat er zo min mogelijk foutjes meer in zaten dus ik denk als zero de game heeft, dat hij er aardig mee kan spelen