1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 21 jan 2004.

  1. RobinD

    RobinD Real Paine..

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    En een buitenlandse versie kan ook niet aangezien hij nog nergens uit is. |:-
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb de demo nu 2x uitgespeelt en wat een top spel, die ga'k cker halen :D

    Edit: En niet voor de xbox natuurlijk;)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2004
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Yup. Die demo's hebben mij ook overtuigd. Prachtig..... ben gelijk van mijn winterdepressie af _O_

    Op 24 maart neem ik een enkeltje Far Cry :+
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4

    Me2 :9
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ik dat spel wel ga halen voor de multyplayer is echt wel een goed spel.
     
  6. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    de mensen die ik erover hoort praten worden er helemaal geil van :p
    Heb dus ook maar de demo gedownload.......... GEIL :D

    Woensdag maar even langs de gamesyndicate waar hij word gepresenteerd en ook gelijk word uitgebracht :p
     
  7. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    check deze shit :

    [​IMG]


    GRRR !!
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    hahahahah, sorry !!

    Echt bale!!
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    misschien is het handig om invervolg van je .bmp bestand een .jpg te maken, word het bestand kleiner van en hoeft het niet zo lang te laden
     
  10. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    is zip niet juist kleiner? aangezien de bestanden verkleind in een mapje worden gestopt.

    dat dl duurde 4 uurtjes ofzo man
     
  11. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het echte spel nu....echt SUPER stoer echt geweldig

    ik plaats dadelijk wel ff paar screens als het moet :)
     
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het ook, alleen dit probleem:

    ik speel far cry dus, en af en toe krijg ik een foutmelding, op het begin stond er een bericht van vpu recover, nu loopt ie gewoon vast, maar de muziek blijft doorgaan en ik kan wel terug naar windows via de windows knop?
     
  13. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    is het beeld zwart? en als je dan beweegt met je muis en gewoon loopt hoor je dan verschil van geluid enz.... en zie je de radar wel gewoon?

    want als dat het geval is, weet ik al wat het is :)
     
  14. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Graphics zijn geweldig, maar het lijkt wel of in de jungle het achtergrondgeluid in een vervelend "loopje" komt, klinkt een beetje irritant.
     
  15. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ja idd ook is er de optie om legalle (en dus waarschijnlijk ook illegale) mods te installeren. Bijv meer maps en hogere niveau voor de missies :)
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Die sanbox editor lijkt me echt cool! Zijn er hier al mensen die maps ofzo gaan maken?
     
  17. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo gisteren gedownload. Maar hij doet het niet :'-( Het duurt heel lang om te laden (ik weet niet of dit zo hoort) en als ie dan helemaal geladen is wordt het scherm groen :{ en dan zwart en dan zie ik het beeld wel een beetje. Dan staat er dat ik in de boot moet. En als ik dan met mijn muis beweeg dan veranderen de kleuren van het scherm van donker naar licht. En er zit heel veel vertraging tussen dat ik beweeg en het beeld beweegt. En dan doet nix meer. Ik heb al geprobeerd om de resolutie enzo lager te zetten, maar dat helpt niet echt. Want bij 800*600 draait t ook niet. En ik heb toch niet echt een slechte pc, hij is net 2 maanden oud. Ik hoop niet dat die hele file fout is. Dan heb ik ook 500 mb voor nix zitten downen|:-
     
  18. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt had ik eerst ook met de demo

    ik hoorde dat ik me ophet wateroppervlak bevond maar het beeld was zwart, ook het laden duurt iid erg lang

    maar het echte spel dat ik nu wel heb is gewoon goed en de graphics zijn erggggg mooi!!
     
  19. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is zeker zo, de MP is trouwens ook echt gaaf. Maar met dat achtergrond geluidje, steeds als er nog een vijand over is, of er komen vijanden, dan krijg je zo'n versnel muziekje, best irri, want dan weet je dat je moet gaan oppassen.
     
  20. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, mijn beeld loopt vast, en ik hoor geen verschil van geluid, maar gewoon het achtergrondmuziekje od het muziekje van de zee bij het begin van de research map, waar die net vastliep. Dan na 15 sec. of zo wordt het beeld gevulkd met allemaal rare pixel-achtige kleuren en dan 5 sec zwart of zo en dan gaat ie gewoon terug naar windows. Verder niets? iemand suggesties?
     

Deel Deze Pagina