1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 21 jan 2004.

  1. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien en probleem met je videokaart drivers of DirectX 9?

    Bij mij liep hij alleen vast toen ik m'n videokaart had overgeklokt. Verder loopt het prima. Laden gaat redelijk hier, maar ik heb hem dan ook op een 10.000 toeren harddisk geinstalleerd. :) (Western Digital Raptor)

    Verder vind ik dat het goed speelt, ik heb een P4 2,8GHz met 1Gb geheugen en een Geforce 4 Ti4200 Deluxe (standaard 260/550MHz) @ 300/650MHz. Ik speel op 1280x1024.

    Ik heb ook de "research" map gedownload, die is ook wel leuk, maar veel korter.
     
  2. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het gedeeltelijk opgelost: hij loopt nu NIET meer vast.

    Wat ik heb gedaan: ik heb mijn resolutie op 800x600 gezet, en mijn video settings op medium. Nu doet ie et wel? weet iemand waar dat aan ligt, misschien omdat ik anti-aliasing en asitropische filtering op standaardgebonden heb ? hij heeft een week of zo op 1024+ op high gedaan? weet iemand wat ik mogelijk heb veranderd?
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk met de medium en high instelling. Als hij op high staat zullen er meer truukjes worden toegepast om alles mooier te krijgen. De resolutie zijn alleen maar meer pixels.
     
  4. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1

    k denk dat gewoon simpel weg je video kaart het niet aan kan als alles op High staat en op hoogste resolutie :):{
     
  5. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em nu op high en 1024 staan, werkt weer, weet niet waar het aan lag :confused:

    EDIT: far cry retail is zo vet he,in de 8e of 9e missie, waar je voor et eerst the night vision krijgt. Daar heb je net zo'n muziek als in the film: " Full metal jacket " , als ze op die sniper stuiten, echt vet!
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Spoil ff niet, ik heb hem namelijk nog niet!!
     
  7. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    k ben nog niet zo ver...pas bij de training :p
    k speel niet zo veel en als ik speel kom ik niet verder :mad: ik moet nu zo`n boot enteren, zo`n grote bij een gat int midden maar telkens krijg ik granaten om me ooren en blijf ik nog maar net leven. En als ik dan in dat gat kom dan kom ik als nog niet verder want er is geen doorgang of ik kan niet hoog genoeg springen.:eek:

    help..
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de game ook en ik ben opweg naar de Carrier (of hoe je het schrijft) en ik moet nu al concluderen dat deze game zééééé...r goed is.

    Ik speel op 1024*7 met textures quality op medium, textures filtering op bi, anisotrophic filter op 1, water op medium en al de rest op low (ik verschiet er van dat mijn Radeon 9000 Pro'tje dat aan kan). Ik moet de zeggen dat de game zelfs zo al zeer fraai is, alleen hier en daar een framedrop maar die storen mij niet omdat ik ze toch al gewoon ben.

    Oh ja, momenteel is de game op medium juist pittig genoeg (wat zou dat zijn op realistic?).

    Nu ik eens de multiplayer proberen (ik tenminste op een server geraak).
     
  9. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij bevalt het ook zeer goed. Topspel, wat een sfeer!

    Ik ga em vanavond alsnog kopen voor multiplayer}:] \

    Echt waar voor je geld dit spel!O-)
     
  10. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is et verschil tussen trillinair en binair?
     
  11. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    je kunt ook online met de nep versie, pm me maar als je wilt, dan hgeef ik je de site voor het programaatje
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat weet ik niet echt maar ik weet wel dat trilinair beter is dan binair (en zwaarder). Oh ja, een duidelijk verschil is: de tri (3 ), en de bi (2).

    Ik heb de multiplayer gespeeld (kon wel niet op een server dus heb ik er 1 gecreate) en die is ook subliem. Alleen loop je soms een tijdje te zoeken naar een vijand (als je met weinig spelers ben tenminste). Maar met weinig spelers in de jungle is eigenlijk wel spannend.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  13. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    denk je dat als ik em op bi zet, ik dan anti-aliasing van bijv. 0 naar 4X kan zetten?
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, daarvoor is AA veel te zwaar en ik heb eens gezien hoeveel verschil er was tussen bi en tri. Dat was maar van 1fps tot 5fps.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Een afbeelding van de CryEngine Sandbox (Far Cry editor):

    [​IMG]

    Dit is de Carrier level. Als ik weet wat al die lijntjes betekenen, dan wordt die level al heel wat simpeler. Maar gelukkig weet ik niet wat ze betekenen.
     
  16. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik naar de intertoys en frs, blijken ze nog nooit van een DVD versie gehoort te hebben. Ik al bijna de CD-Rom versie kopen, maar die komt dus wat later.. oef :)
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de CD-Rom versie omdat er geen DVD-versie was.
     
  18. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gebrand op DVD hihi :p ga toch geen 60 euro voor n spel uitgeven man :p
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    €60 voor een pc spel :confused: Waar koop jij je games, oh ja. Dat is waar ook jij koopt geen games. Jij doet alleen illegale shit (zeker ook een modchip in je Xbox zeker, want daar is het €60 voor een spel).
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ali Illegalie he:p

    @RiFF:
    Maar je kan FC al voor €40 krijgen en das een heel mooi prijsje.
    Doe je zelf een plezier en koop het gewoon, ik waard voor je geld.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004

Deel Deze Pagina