1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 21 jan 2004.

1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is idd vreemd, zag ook overal de cd-versie liggen:{.
    Maar ik ga voor de dvd-versie, even wachten nog maar:'-(

2. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net de DVD versie gehaald bij FRS:)
    Ik heb al op enkele servers gespeeld, Multiplayer is echt zo onwijs gaaf!

Er moet wel het een en ander verholpen worden om online te kunnen spelen.

1: Download eerst ff de patch

Dan ga je naar je Far Cry map en je zoekt het bestandje system.cfg, edit em ff met kladblok ofzo, dan zoek je naar net_cheatprotection = "0". Zet deze op 0. Dit staat standaard op 1.

ALs het goed is moet je online kunnen spelen.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij een gameshop bij mij in Gouda hadden ze de DVD Versie.
    Ik heb hem gisteren gekocht. Hij was 42.99
    Echt een waanzinnig spel _O_ _O_

4. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    IK wil jullie vertellen over een ongelofelijke coole ervaring. Ik had gister met riff 1 tegen 1 een sniper match in MP-Monkeybay. Dit is dus een groot level ja, maar dat maakt et er niet mindert leuk op. Nou, op het begin pak ik dus de sniper bovenaan bij dat kleine bunkertje, ik ga er voor liggen in het groen, na een minuut of 2 krijg ik een kogel door m'n kop, de reden dat riff me zag: mijn lens spiegelde in die van hem, en dus zag ie een flitsje. :9

Daarna spawnde ik daar weer en heb ik de sniper gepakt. Ik ben naar et andere eiland gelopen en ben die helemaal rondgelopen. Dit duurde zo'n 5 minuten lang. Toen ben ik overgezwommen en heb ik nog een eiland helemaal rondgelopen totdat ik bij ddat kamp in het midden was gekomen, waar we 2 min geleden min of meer hadden afgesproken. Hij zegt dus dat er een cadeautje voor me ligt, dus ik ga er niet heen, ik ga met m'n sniper naar het eiland daartegenover, waar je heel hoog omhoog kan gaan, na 5 min zoiets komt hij naarbuiten, en d8 dat ik dicht bij hem was, maar ik zat gewoon 200 m van hem af, 30 graden boven hem, en gecamoufleerd. :9 Dus toen kreeg die een kogel door z'n kop. Daarna kwam ie terug vor de gein en nog een. In totaal was et 2-2. Want op het begin had ie nog een rocket kill

Meesterlijk spel! Maar de match duurde wel 60 min.Zo spannend. iedereen moet een sniper match in dat spel proberen

_O_ _O_

5. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan ik alleen maar bevestigen. Ik heb zelden zo'n stoere multiplayer ervaring meegemaakt! Vooral dat weerspiegelen van elkaars lenzen is megacool :D

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    iedereen moet dit gewoon eens doen, die spanning is zo vet he, het kan zo zijn dat je vijand je al een paar minuten observeert, je weet et neit :D

7. gerjan

gerjan Guest

hm als ik nieuwe pc heb ga ik voor het eerst in 5jaar ofzo maar weer een spel kopen:p deze dus...

8. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gister ff gedownload omdat ik sinds vrijdag een nieuwe pc heb, maar idd een waanzinnig spel, ongelooflijk *)

9. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    die bakbeesten zien er trouwens echt super grappig uit (voor degene die het gespeeld hebben zullen wel weten wat ik bedoel :p)

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoelt die...........hoe doe je ook alweer een spoiler?

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    is de dvd versie goedkoper?

12. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1

bedoel je die beesten int begin filmpje of wat??

k ben nog niet zo ver, pas training :cool:

alleen ik kom niet verder.....:mad:

13. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Wat betekent eigenlijk die: "Auto Balance" ?

In de Demo.

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij bedoelt hij die beesten die je et eerste ziet in treehouse geloof ik. Die zijn wel leuk en sterk, maar daarna krijg je andere vijanden( ik weet niet hoe ik spoiler moet doen), en die verpesten het spel een beetje net zoals the flood bij halo deed.

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De flood in Halo vond ik het spel anders niet verpesten hoor :{

16. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij [spoiler ] [/spoiler ]

Test

17. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Op een gegeven moment kom je van die gemuteerde mensen tegen, deze hebben gewoon wapens en zo, maar ik vind ze niet zo cool. Ook kom je grote beesten met rockets tegen, eerlijk gezegd vind ik dat de game langdradig word rond level 12 waar ik nu ben.

18. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij dat je gewoon speelt en dat hij zelf bepaalt wat je skills zijn...teminste dat zei iemand anders tegen mij...:{

19. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1

nou als je al zo ver ben...help me dan ff :)

ik kom niet verder bij die boot in de training :p

dan zegt die gast zo van er zit een gat aan de zijkant van de boot daar moet je er in....zwem ik daarnaar toe is er verder geen uitweg :{ :confused:

wat nu?

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Fijn dat hier na al die tijd nog dezelfde mensen zitten :) anyway ik zit vast. In de missie waar ik zit moet ik een armory opblazen in een mercandary kamp ik heb het hele kamp afgeknald. Ik heb een kaart gevonden (pas) en een explosief alleen dan? ik kan nergens een kaartlezer of iets dergelijks vinden en ik kan niet saven dus ik moet elke keer dat kamp uitroeien om het opnieuw te proberen. help!!

Deel Deze Pagina