1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 21 jan 2004.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Mjah, beetje het idee van Return to Castle Wolfenstein. Bijna iedereen vond de zombies niks, maar ik vond het juist een leuke afwisseling op de gameplay. Nu ook met Far Cry, als het het gehele spel alleen maar hetzelfde zou zijn, zou het spel echt niet lang boeiend blijven.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik las dat de DVD versie al te koop is, maar wat is eigenlijk het verschil met de CD-Rom versie, als het spel geïnstalleerd is heb je toch alleen maar een CD nodig om het spel op te starten ?

    Weet iemand misschien wanneer Far Cry uit komt voor de Xbox en wat zijn de verwachtingen voor de Xbox, ondersteund het spel Live en zal er grafisch gezien niet te veel van het spel verloren gaan?
     
  3. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    De CD versie bestaat uit 5 (!) Cd's. De DVD versie volgens mij maar uit 1. Maar ze hebben de DVD versie volgens mij nog bijna nergens hoor.
     
  4. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    jah weet iemand wanneer farcry op de xb uit komt k kan nie wachten en mn videokaart trekt m nie dus
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Net of je mijn gedachten kan lezen :eek: ;)
     
  6. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de dvd versie..:)
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  8. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    me not 2
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de DVD versie niet omdat (heb ik gelezen) de DVD versie in België (nog) niet verkrijgbaar is. Maar het kan mij eigenlijk niets schelen welke versie ik heb, zolang ik de game maar heb :cool:.
     
  10. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb die DVD versie nog nergens gezien. Misschien nu wel, maar ik heb hem iig besteld op gcshop.nl.
     
  11. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, ik zit een beetje met een probleem. Ik heb net de nieuwe far cry 1.1 patch gedownload en geinstalled, wat complicaties maar hij doet et nu. Alleen, ik ben al m'n savegames kwijt en kan ze nergens meer terughalen!

    Ik was in level 12 of 13 op challenging, et is de best irri. Ik vroeg me dus af, wie wil z'n savegames naar mij sturen via email of msn of zo, zodat ik deze terug in de far cry map kan zetten. Als iemand at wil doen die rond level 12 is :confused:

    Verder maakt niet uit want dan begin ik gewoon waar ik was. De savegames staan in de map: far cry-->profiles--->player, dan je profile waar je op speelt en dan je savegames. Als iemand nu de map die in je players map wil sturen, dan kan ik die in m'n eigen profile plakken. ?
     
  12. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben bij level 1 (carrier) die kan je wel krijgen :p
     
  13. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel savegames voor je:) Ik heb mijn laatste checkpoint bij level 4 (Research). Heb je wat aan voorgaande checkpoints? Zeg het maar;)
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook nog wel wat save games voor je (level 6)

    Wie is er eigenlijk nog meer bezig met levels maken met die Editor die er bij zit, ik wil namelijk textures zoals, gras, sand op m'n map krijgen maar ik krijg het nog niet voorelkaar. Ik hoop dat iemand me ff kan helpen...
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Of je hem daarop kan draaien?? Ik denk het eigenlijk niet.

    Dit is aanbevolen volgens de far cry website:

    Recommended

    Supported OS: Windows 98SE/2000/XP (only)
    Processor: AMD Athlon 2400-3000+ or Pentium 4 2-3 GHz
    RAM: 512-1024 MB
    Video Card: 128 MB GeForce 4 128 MB to GeForce FX 5950; ATI Radeon 9500-9800 XT
    Sound Card: Sound Blaster® Audigy® series
    DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)
    DVD-ROM: 8x-16x DVD
    Hard Drive Space: 4 GB
    Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat aanbevolen, maar het gene dat heb ik gegeven is het absolute minimum.

    Op die 8500 zal FC wel draaien want hij draait op mijn 9000 en ik dacht dat de 8500 iets beter was dan de 9000.
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    heeft iemand savegames die tot level 12 ongeveer is?want daar was ik eigenlijk toen ik ze kwijtraakte? email me als je wilt en als je ze hebt op shooter_god@hotmail.com
     
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor degene die creatief zijn (of willen worden :p)

    Hier een linkje naar een documentation.

    DOCUMENTATION

    If you're planning on making a Far Cry mod, you'll definitely want to download this file, which explains in detail how to use the Sandbox Editor included with your copy of the game.

    Link.
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zit vast in het level 'the boat' ik ben net op een boot geklommen waarop je het laatste zendmastje op moet blazen (4e) dat is geen probleem. Alleen erna komt gelijk die cowoy de merchandary leider in zn onverslaanbare heli terwijl het schip zinkt moet je die zien neer te knallen. Hoe doe ik dit?
     
  20. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    heeft iemand savegames die tot level 12 ongeveer is?want daar was ik eigenlijk toen ik ze kwijtraakte? email me als je wilt en als je ze hebt op shooter_god@hotmail.com of PM me, ik heb geen zin om ze allemaal overniewu te doen, sowieso niet met de MP erbij?
     

Deel Deze Pagina