1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 21 jan 2004.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ik heb je een save gestuurd misschien kan je er wat mee.
     
  2. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight people,

    ik heb zojuist ook far cry gedl en ook maar meteen de nieuwe catalyst driver. toen ik fc voor de eerste x opstarte en hij klaar was met laden kreeg ik eerst te zijn "pc entering power savingmode" daarna zag alleen de hand van het gasje er normaal uit en de rest raar lichtblauw doorzichtig.
    Toen ik het de tweede x probeerde krijg ik de zelfde pc entering enz boodschap te zien waarna het scherm zwart werd en later kreeg ik een waarschuwing van windows xp dat er iest fout was gegaan en opnieuw moest opstarten en me destkop stond in 16 kleuren en op de resolutie 640x480. Nog zoiets raar als ik de pc nu opstart begint ati te zeiken over tv weergaven ofzo maar ik heb gewoon een tft monitor. en tv weergave staat uit.
    dit is allemaal sinds die laatste driver volgens mij. help want ik snap er geen ene kont van ?!
    mijn vid kaart is een ati radeon 9200SE
     
  3. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    teweinig geheugen of een te slome pc :)

    er zijn best wel veel redenen dat je het spel niet kan spelen denk ik.

    Ik speel hier met 128 mb vidio kaart en gaat uitstekend :)

    suc6
     
  4. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het niet pipo het is een gloednieuwe 3gig met een 128mb radeon9200SE simpel kaartje maar hij zou het moete doen zo
     
  5. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    hij zou et idd moeten doen, een vriend van mij heeft een 2e pc, waarop die far cry geinstalled heeft, 733 mhz, met een geforce 4 64 mb denk ik. dus daar ligt et neit aan. Die 4.3 driver is sowieso shit, je moet naar bureablad, dan naar eigenschappen, dan naar adapter. en dan ff zoeken, en dan moet je vorig stuurprogramma kiezen, ik had ook problemen met die nieuwe driver.
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

    Weet iemand hoe je die gast moet killen in die helikopter, nadat je die boot hebt opgeblazen in het level: "The Boat" ?
    Die gast lijkt wel onverslaanbaar.

    Greetz,

    Xatos
     
  7. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen,

    ik heb een probleempje. Ik heb net farcry demo gedownload en geinstalleerd. nu krijg ik steeds als ik op far cry druk een blauw scherm: critical exception.

    ik heb dit uit een kladblok genaamd error gehaald die in mijn farcry mapje stond.

    Logged at Wednesday, April 07, 2004 16:15:20
    FileVersion: 1.1.5.1120
    ProductVersion: 1.1.5.1120

    Exception Code: 0xC0000005
    Exception Addr: 0x001B:0x40047BFC
    Exception Module: <Unknown>
    Exception Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to read from address 0x00000000

    The memory could not be "read"

    Call Stack Trace:
    2) function=0x40047BFC
    1) function=0x40047BFC

    weet niet of jullie hier wat aan hebben om mij te helpen. ik heb niet zon goede computer maar wil ut toch proberen.
    athlon 1 ghz 640 mbram en geforce 4 ti 4200. :'-(
    -edit-
    alvast bedankt _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  8. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    k denk dat je pc te traag is. Een paar posts terug stond ergens de aanbevolen spullen.

    De demo deed het bij mij ook niet, maar het echte spel draait op volle toeren... maja

    su6!
     
  9. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens die post zou mijn computer het aankunnen. ik lees op sommige sites dingen over anti-analising (?) uit zetten zodat de demo het doet. Heb ik daar iets aan en zo ja, hoe moet dat?
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb wel geen Geforce, maar het is ongeveer hetzelfde: Op het bureaublad op de rechtermuisknop drukken --> Eigenschappen --> Instellingen --> Geavanceerd --> Bij een van die tabbladen moet er iets staan van Anti-alising en Anisotropische filter en/of OpenGl en Direct 3D.
     
  11. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    dat werkt helaas niet. ik ga em maar eens proberen opnieuw te installeren.
    maar bedankt voor je hulp
     
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    die gast niet, alleen dat irritante water.
     
  13. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat water komt veel te snel :mad:
     
  14. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik denk dat dit mijn probleem is

    agp aperture size is too low. this may cause problems.
    set it to 64 mb.


    enig id hoe ik dit doe?
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat moet je ergens in je bios instellen.
     
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je mij kunnen vertellen hoe dat moet/een site geven.
    of is dat te moeilijk. ik heb namelijk geen id wat een bios is/doet maar heb er wel van gehoord :{
    alvast bedankt
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je je pc opstart dan moet op F2 of Del drukken (kan je normaal zien als je je pc opstart), dan kom je in de bios terecht. dan moet je zoeken tot je iets van AGP vind (waarschijnlijk AGP Apertur Size). Die moet je dan op 64 zetten. De controls van je bios staan gewoon onderaan als je in de bios bent. Verander niets, maar dan ook niets in je bios (buiten de AGP apertur size natuurlijk) als je niet weet wat je dan veranderd en of het slecht of goed is voor je pc.
     
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik heb het gedaan maar nog steeds doet ie het niet. ik geef het op. het probleem zal wel aan me pc liggen ofzo. moet maar ff wachten op een nieuwe of een xbox2 :)

    maar bedankt voor je hulp The Anwser
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben na het plaatsen van de bom als een gek naar de kant gezwommen (kost wel armor door de explosie) en daar vanaf een eilandje heb ik m afgeknald.
     
  20. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok ik ga het sraks weer ff proberen. Maar voor de rest echt een heel cool spel, alleen ik vind dat ze die mutants beter weg hadden kunnen laten.
     

Deel Deze Pagina