Yes, eindelijk voorbij die heli Nu in een level met een rivier. Echt lastig, maar ben ook niet zo goed
yoo ik zou hem ok wel willen downen..maar weet iemand of me pc snel geoeg is?? ik heb een intel pentium 4 3GHz nvidea ge-force 5200 fx 512mb ddr werkgeheugen asus p4pe-/te max 800fsb motherboard is dit snel genoeg voor farcry beetje mooie resloutie te spelen???
Nu dat je hebt gezegd dat je de game gaat downloaden weiger je ik te helpen (die grafische kaart van jouw weigert ook btw, de rest niet ).
Download de demo wel, maar koop dat spel gewoon echt. Het is gewoon echt de moeite waard. Maar je FX5200 gaat dat niet trekken op de High instellingen. Medium misschien nog, maar denk toch LOW.
Hetzelfde als ik zei (als je een beetje kunt denken dan had je het door). Die kaart is wel een DirectX 9 kaart, maar ze is gewoon te traag om die features tegen aanvaardbare fps te laten zien.
.....ik bedoelde gewoon de demo hoor...maarjah snap wel dat je denkt als ik zeg downen..dat je denkt dat ik hem van kazaa af haal ofzow maar ik koop alles gewoon orgineel maar ik zij: ook effe downen omdat iemand vlak voor me iets zij over de demo die hij ging downloaden zij ik dat ik hem ook maar ging downen snap je ? lol
Ik snap het en het kan mij eerlijk gezegd helemaal niets schelen of je hem nu download of koopt. Maar als je goed had gelezen dan had je ook gelezen dat je grafische kaart niet zo goed ("die grafische kaart van jouw weigert ook btw, de rest niet ") is en de rest van je systeem wel.
Sarcasme??? Zoals ik zei: "het kan mij eerlijk gezegd helemaal niets schelen of je hem nu download of koopt".
nee, je zei eerder al dat je hem NIET wilde helpen omdat ie uit jouw eerder te vroege getrokken conclusie het hele spel wilde kopieren.
Argh, als je die reply goed hebt gelezen en je kan denken dan zag je dat ik hem hielp en i.v.m. met het kopieren: mensen maken fouten.
ja dat weet ik, je maakte een fout, daar gaat et om hier. Dat is natuurlijk niet erg, maar misschien wil ie gast een excuses of zo
Nou nou... de Geforce 6 serie ligt nog niet eens in de winkels en er is al een wijziging opgenomen in de eerstvolgende patch voor Far Cry. Namelijk ondersteuning voor Pixel Shader model 3.0. Zie hier: Pixel Shader model 2.0 Pixel Shader model 3.0 Al met al een aardig verschil nog. Laat ik nu net aan een nieuwe videokaart toe zijn