gewoon elke mirror proberen Ik probeerde het vanmiddag ook al overal maar het ging zo tergend sloom. Dus heb toch maar gewacht op gamershell die nu ook helemaal aan het flippen is maar ik ben er door gekomen. Meer dan 40 kb/s hoef je niet te verwachten maar ja dat overleef ik wel
http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=135957 Fileplanet, heeft altijd wel een constante snelheid (gewoon standaard) en slaat echt nooit af. Probleem is dat je 's midags en s' avonds een uur in de wachtrij moet staan. Maar als je het 's ochtends probeert....
Pffff ik heb er echt de pest in zeg. Vanochtend om 8:00uur begonnen met downloaden, was om 12:45uur klaar. Ik blij even uitpakken, dan installeren en hoppa, bestand DATA1.CAB is corrupt. Voor niks dus. Tweede poging duurde maar liefst 5uur en ook deze is weer hetzelfde bestand beschadigd. Nou ik koop em wel gewoon straks.
Het schijnt dat het bestand van een .be site niet goed werkt (ben ff de naam kwijt). De dingen crashen door de mega interesse in de demo, gamershell die het als eerste online is maakte 4.5 TB ofzo dat is 45 duizen gigabyte dataverkeer. Daarom is alles vandaag beetje langzaam en behelpen...
Heb hem wat zitten spelen vanmiddag, had er eerlijk gezegd niet zoveel van verwacht, maar hij is dus echt ontzettend leuk. Erg leuk om die vier ventjes in het begin op verschillende manieren te doden, bijvoorbeeld door de kieren tussen de hout platen etc. Ben nu voornamelijk aan het klooien, kijken wat er allemaal mogelijk is.
Ik heb hem van clanbase afgehaalt met 200 kb/s (normaal download ik met 800, maarja server zal wel druk zijn). Ik heb hem even 2 uur onder handen genomen en het level al uitgespeeld. Ik vind het een ENORM KUTSPEL en weet je waarom, nu heb ik godverdomme geen zin meer om te leren en wil ik weer terug naar australie waar ik 3 jaar geleden ben geweest. Want dat strand in far cry zag er precies hetzelfde uit als daar. Ik wil nu gaan duiken maarja tentamens he en geen pieken. FF serieus super goede game en bij loopt ie goed op 1024x768 op fsaa op high +de rest op high, normaal laat ik games op 1280x1024 lopen maar hierbij voelde het niet perfect aan (hoewel het volgens mij wel boven de 30 fps zat maar op de een of andere manier zie ik heel snel iets haperen). Maarja ik heb dan ook een killer systeempje niks voor niks dikke pieken voor neergelegd. Echt een vette demo, je hebt verschillende routes die je kan nemen en vooral leuk word het als je 3 helicopters op je dak krijgt en een boot vol met reinforcments op het strand aankomen (je staat dan boven op het eiland en kan dan lekker snipen over 1 km afstand ). De helicopter kan je mooi neerhalen met de rocketlauncher (ziet er vet uit, maar helaas niet zo vet als in het gamespy filmpje van half life 2 maarja die game is ook weer een klasse appart). Ik ga deze game zeker halen. Een ding miste ik en dat was de dolby (heb geen dolby op me pc, daar heb ik namelijk geen plaats voor). Dus dat is misschien een reden dat ze hem op de xbox moeten uitbrengen maar ik weet wel zeker dat de xbox deze game niet trekt op de details die ik had. Vooral mooi is dat als je het water ingaat je ook echt vissen en koraal ziet (in het echt ziet koraal er wel iets mooier uit) en de breking van het water is super mooi gedaan. Ook erg vet zijn de kogelgaten door het hout als ze op je schieten en dat je kan rijden met buggys (stunten ook ) en varen met bootjes. Dus zeker een aanrader naar mijn idee
Jullie kunnen hem ook lokaal meteen downloaden: ftp://ftp.ubisoft.nl/Demo/FarCry/SinglePlayer/DemoFarCry.zip
Hij ziet er echt zó mooi uit. De choppers konden wel goed schieten zeg, ppffff De laatste scene waarin je een gang uit moet rennen en je een vlammenzee op je af ziet komen, is echt fantastisch gedaan. Ik haal 'm meteen als ie in de winke ligt, het beste spel tot nu toe ooit gemaakt vind ik.
Omg, ik had m gister avond binnen... ook ff gespeeld en ik ben echt mega slecht :| op easy ben ik als ik die berg een stukje op ben al dood :| kword achterelkaar neer geknald
Heb hem ook eindelijk binnen Toen ik het level laadde was het eerste wat ik zei..... WOW dat ziet er mooi uit. Heel vet gemaakt, heldere kleuren een view distance van ik weet niet hoever, de AI is goed, en in een bootje varen kan je je ook leuk mee vermaken Maar dit trekt echt heel veel van je systeem. Ik zou het spel wel willen zien op 1280x1024, 8x AA en alles op very high Erg mooi
Hehe gisteravond eindelijk binnen gehaald met 108KB/sec. Na drie downloads met een corrupte file. En die downloads duurde maar liefst ruim 5uur met 23KB/sec gemiddeld. Maare loopt hier als een zonnetje...echt een hele vette game 1280x1024 32bit en alles op very high Systeem: P4 3.0GHz met HT 1024MB PC3200 Dual Channel Hercules 3D Prophet 9800 Pro 128MB En nog meer dingen
Wat me opvalt is dat als je je AA op 2x of 4x zet, dat het spel veel sneller draait. Volgens mij gaat ie dan veel meer gebruik maken van het geheugen. Ik draai em superstrak op een P4 2.8 @ 3.4 ghz, 1GB Pc3200, R9800 Pro 256DDR2 (420@???) op een resolutie van 1280x1024. Ik gebruik de nieuwste driver van ATI 4.1. Stel trouwens de AA niet in in Far Cry zelf, maar in je paneeltje.
Ik ben nog geen helikopters tegen gekomen, dus echt moeilijk heeft mijn videokaart het nog niet gehad. Ik heb een P4 2.5 1024 DDR en een Geforce TI 4600, met alles op extra high (alleen AA op medium) loopt het spel vooralsnog als een zonnetje. Daarin tegen lijkt het mij toch toffer om h'm op de Xbox te spelen, verwacht niet dat ie op de Xbox veel aan kwaliteit zal moeten weggeven.