Is Far Cry voor de Xbox dan al bevestigd? Weet alleen dat HAlf-Life 2 en Doom 3 zoudden komen, maar is dat van FAr CRy dan al officieel?
ey mense, ik heb een installatieprobleem error:-1603 fatal error during installation Consult windows installeer Help msi.chm or msdn for more information hoe kan ik dit verhelpen of wat moet ik ervoor hebben? BVD
Whaa, ff 500 Mb opnieuw downloaden, die mirrors zijn ongelooflijk traag man, dat gaat echt lang duren. Echt veel mensen die dit probleem hebben. Ik hoop dat die van mij het wel doet, ben nu aan het downloaden.
Kwa gameplay is de demo/game goed, veel manieren om mannetjes uit te schakelen. Meer heb ik niet gedaan, want iedere keer dat ik het grote eiland benader of betreed dan word ik af geknald . Maar de gameplay van de stuk zit dus al snor . Over de graphics kan ik niet oordelen omdat ik alles op low (stomme Radeon 9000 Pro ). Op low heb je veel last pop-up imo, ik hoop dat dat niet zo is op (very) high. Maar omdat de graphics niet zo goed zijn kan ik mij dus meer concentreren op de gameplay en weet ik des te beter of de demo/game goed is/gaat worden.
Ik dacht dat het al tijden bekend was, dat Far Cry naar de Xbox zou komen of is hier inmiddels weer iets in veranderd? Heb ff naar de site van Crytek gekeken, daar staat ook nog dat het spel voor de Xbox uit moet gaan komen: Far Cry™ Info Far Cry™ PUBLISHER: Ubi Soft (www.ubisoft.com) Release-Date: TBA HIGH CONCEPT Far Cry™ is set in the future that features exciting new elements and 3D worlds set in both vast detailed outdoor and indoor areas. Far Cry™ will showcase the latest AI and physics technologies to recreate the most believable character movements, as well as realtime 3D atmospheric sound rendering, weapon bullets and footsteps as if you were there, in the game. GAME PLATFORM PC CD-ROM, Microsoft X-BOX TARGET AUDIENCE All gamers!
Ik ben eindelijk op het grote eiland *). Heb juist 2 mannen op een stilstaand bootje neer geschoten, ben met de bootje gaan varen, kwam helikopter tegen, bootje had geen kogels dus ik was eraan. Tweede keer: schoot 2 bla bla, ben gevaren naar begin, heb bootje met kogels genomen, naar de helikopter gevaren, helikopter was te sterk dus ik was er weer aan .
Het is echt een game om een paar avondjes mee zoet te blijven. De IA vind ik super en het gaat hier nog maar om een demo. Zelfs als ik in een huisje staat schieten ze door de muren (hout) heen om me te raken. Soms ook wel eens wat foutjes, waarbij ze recht op je loop af komen lopen, maar over het algemeen wordt er goed nagedacht door de tegenstanders
Ik vind de demo overigens wel een beetje aan de korte kant. Er hadden van mij nog wel 2 leveltjes bij gemogen Gameplay is perfect, dikke graphics! Ook de Gore is mooi verwerkt, je ziet echt de kogelgaten in die lijken Goede AI, ventjes knal je niet makkelijk dood, ze maken jou nog eerder dood. Ik kan haast niet wachten tot dit spel uit is. Echt een spel om te kopen!
Waar staat die buggie eigenlijk? Ik heb aardig doorgezocht maar heb nog niks aangetroffen.. alleen een verschimmelde tank
Ik ben die buggy ook niet tegengekomen, beetje vaag, maarja, hij is zeker vet, en ik weet nou al dat ik het spel zeker ga kopen.
ok de Minibuggie 1. vanaf het begin met het boodje niet rechtdoor gaan, maar eerst een stuk naar links gaan en dan vooruit weer (slecht uitgelegd hè ) 2. uiteindelijk als je iets verder bent dan het begin kom je lang het platform waar die minigun opstaat en iets verder kom je in de jungle, als je de jungle ingaat moet je telkens links aanhouden dan kom je op een ander pad, dus NIET naar dat groepje wat daar staat en daarna naar boven
Nu dat ik hem weer wat meer heb gespeelt ben ik hem nu echt zat. De graphics vallen opzich wel mee, als je op de details let (imo). Bijv. die houten huisjes zijn niet overal mooi afgewerkt en ik heb op high last wel eens pop-up. Dan kom ik aanvaren en pas als ik echt dichtbij het strand kom kan ik ze zien.. en zij mij ook, kogelregen. De AI is ook weer niet zo geweldig, okay het is een demo, maar toch. Keer op keer komen ze recht op me afrennen, zelfs al een enkele keer gehad dat er een mannetje tegen een boom zit aan te lopen en constant zit te bukken en opstaan.. Nogal vreemd. Verder maken dood gemaakte mensen hun zinnetjes nog af. Kan nog wel even door gaan zo. De multiplayer lijkt me wel erg leuk, maar ik denk niet dat ik het spel ga halen. Op de laatste Far Cry screenshots kwamen 'monsters' voor. :{ Iets dat het spel voor mij echt waardeloos maakt. Het verhaal zal wel iets standaard zijn, misgelopen experiment, aliens die om een onverklaarbare reden ons willen vernietigen. In Halo kan ik de Covenant nog waarderen door de futuristische setting etc. maar in een (optisch) realistisch spel vind ik echt niks. Niet alles is een even groot probleem, maar om dit is voor mij echt niet de game van de eeuw oid. Dit alles was mijn mening, als iemand het spel helemaal geweldig vind (begrijpelijk) respecteer ik dat.
Monsters, nee toch, dat is idd waardeloos, ik hou daar niet van, bij halo dan weer wel, precies zoals jij zegt, same here, alleen ik vind wat ik tot nu toe heb gespeeld, de demo dus, wel helemaal top.
OMG, ik ben echt te slecht, op easy ga ik telkens dood. Dus ik moet de schaamteloze n00b vraag stellen: Weet iemand cheats?