doet hij bij jullie ook vaag, ik heb nu al een paar keer gehad dat bij het laden de computer onieuw opstart.
Dat betekent dat je computer moe is en even een koffie pauze nodig heeft. Dus maak je pc open en giet wat koffie over die grappige kaartjes daar binnen (die nemen smaak op). Als dat niet wil werken moetje ff kijken of je drivers up to date zijn en anders misschien even je settings wat lager zetten.
Ik vind m niet echt heel geweldig. De sfeer is echt tof, je schiet die uitjes echt fet neer. Maar je gaat wel erg snel dood. Dat is soms ook wel leuker, maar in dit spel wordt je van alle kanten aangevallen, en het is meer een guns n blazin shooter dan een sneaker. Maar omdat je zo snel doodgaat moet je wel sneaken. En de gameplay is daar niet voor gemaakt. De graphics. Ik weet 't niet. Ik vind het niet echt heel erg mooi, het ziet er allemaal een beetje blurry uit. Maar toch, dat eiland is wel fet mooi gemaakt
Ik heb net de demo gedownload en als ik het spel opstart dan krijg ik wel geluid, maar geen beeld (zwart dus) Kan dit aan mijn stysteem liggen? Kent iemand dit probleem? (P4-2,4Ghz 1GB RAM Gforce4TI4200 Hebben meer mensen geen beeld met een Ti4200???? :-(
hey, als ik de demo wil spelen slaat hij steeds net voor het einde van hte laden vast en moet ik de pc resetten, wat kan ik hier aan doen, specs ( ff snel uit mijn hoofd) G4 ti 128 mb 1024 Mb intern pentium 4 3 gigahertz (of iest in die richting)
Dan moet je de display settings op medium zetten. Of hoger. Dan staat hij er wel bij die tank en dan heb je ook een haai op het eerste eiland dat je tegenkomt.
ok, kheb nu de laatste drivers geinstaleerd en heb net al eventjes kunnen spelen maar kreeg een error: iets met IRQL NOT LESS OR EQUAL ofzo, weet iemand wat dit is?
Nou het is meer Counter Strike bases, terwijl ik meer de SOF man ben. Je hebt dus zo'n domme cursor die niet eens precies aangeeft waar je schiet etc, en de wapens zijn ook echt typisch coutner strike waarbij sommige echt useless zijn en iedereen eigenlijk altijd met hetzelfde wapen zeult. Daarnaast is het een beetje nutteloos om door de jungle te sluipen als die jungle moet worden opgebouwd en je van veraf iemand dus gewoon kan neersnipen terwijl hij verscholen zit achter bosjes. Veel te veel lag ook. Het is best te spelen, maar er zijn gewoon betere games te krijgen. Hopelijk gaan ze het nog allemaal fixen
Voor de mensen die willen weten hoeveel fps ze halen: typ in de console \r_displayinfo 1 . Ik krijg volgende resultaten: Begin van demo: +/- 40 fps In de jungel: +/- 30fps In gevecht (eender waar): +/- 20fps Alles op medium (incl. AA) en op 1024x... P4 2.5Ghz 512MB Ram Radeon 9000 Pro 128MB Ik snap dus niet dat mensen met een monster pc toch nog framedrops krijgen als ik met zo'n zwak pc'tje aanvaardbare fps haal.
Aaah, dat had ik ff nodig zo een fpsteller. Ik haal gemiddeld 60 a 70 fps, zelfs in de jungle en zware gevechten.
dat ligt aan je 3D kaart. veel mensen met een radeon 3D kaart hebben klachten over de fps met far cry. welke driver heb je? misschien heb je hier nog wat aan: http://forums.ubi.com/messages/overview.asp?page=1&name=us_farcry_general
ff vraagje: zou ik het lekker kunnen draaien op dees systeempje? -p4 2.66 ghz -512 DDR ram -ATI Radeon 9200 1280 mb thnx