Hallo allemaal, zoals Conker Mrk al zei, deze game was al op te pikken vandaag bij FRS op utrecht centraal (en diverse andere winkels w.o. mediamarkt en e-plaza). Ik heb hem gekocht en denk ik een uurtje online gespeeld. Ik moet oppassen, want ik vind veel games al heel snel vet en dan gaan ze me vaak snel vervelen. Toch moet ik zeggen dat ik het wel een hele vette game vind. Ik heb alle gametypes gespeeld.
Wat mij in het bijzonder is opgevallen zijn de graphics in combinatie met de tropische omgeving. Geen grauwe omgevingen of nauwe gangen, maar kleurrijk en wat grotere omgevingen. Echt super om naar te kijken (speel niet meer op pc dus heb FC niet gespeeld).
De guns zijn serieus dik. Je kan traps zetten (en er zelf inlopen ). Echt vette shit.
Tijdens de battles zie je mensen op quads en jeeps rondscheuren, op jetski's, rubberen navy seals like boten en grotere vaartuigen rondvaren, aan hanggliders boven je rondzweven en shit. Super Cool! Geeft me echt een battlefield gevoel in een tropisch oerwoud. Op een gegeven moment bij gametype weet ik even niet meer, maar soort capture the vlag, pakte ik een hangglider en zweefde ik zwaar relaxed naar het dak van zo'n huisje van de tegenstander, hop via dakraam naar binnen, dingetje pakken, rennen naar hun toren, hangglider pakken, lalalala terugzweven en scoren! Is dat nou relaxed of niet? Nu zijn we allemaal aan het verkennen, maar straks ga je echt brute battles krijgen. Ik kan niet wachten.
Tenslotte nog één ding: ik weet het niet he. Spelen sommige van jullie Battlefield? Maar ik moet me echt bedwingen als een teamlid echt zo een voertuig voor mijn neus jat. Dan moet je je echt inhouden. Nou, ik wel... Op een zeer positieve manier. Kopen deze game!
Laatst bewerkt: 27 sep 2005