1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts Multiplayer

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 26 sep 2005.

  1. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, zoals Conker Mrk al zei, deze game was al op te pikken vandaag bij FRS op utrecht centraal (en diverse andere winkels w.o. mediamarkt en e-plaza). Ik heb hem gekocht en denk ik een uurtje online gespeeld. Ik moet oppassen, want ik vind veel games al heel snel vet en dan gaan ze me vaak snel vervelen. Toch moet ik zeggen dat ik het wel een hele vette game vind. Ik heb alle gametypes gespeeld.

    Wat mij in het bijzonder is opgevallen zijn de graphics in combinatie met de tropische omgeving. Geen grauwe omgevingen of nauwe gangen, maar kleurrijk en wat grotere omgevingen. Echt super om naar te kijken (speel niet meer op pc dus heb FC niet gespeeld).

    De guns zijn serieus dik. Je kan traps zetten (en er zelf inlopen :D). Echt vette shit.

    Tijdens de battles zie je mensen op quads en jeeps rondscheuren, op jetski's, rubberen navy seals like boten en grotere vaartuigen rondvaren, aan hanggliders boven je rondzweven en shit. Super Cool! Geeft me echt een battlefield gevoel in een tropisch oerwoud. Op een gegeven moment bij gametype weet ik even niet meer, maar soort capture the vlag, pakte ik een hangglider en zweefde ik zwaar relaxed naar het dak van zo'n huisje van de tegenstander, hop via dakraam naar binnen, dingetje pakken, rennen naar hun toren, hangglider pakken, lalalala terugzweven en scoren! Is dat nou relaxed of niet? Nu zijn we allemaal aan het verkennen, maar straks ga je echt brute battles krijgen. Ik kan niet wachten.

    Tenslotte nog één ding: ik weet het niet he. Spelen sommige van jullie Battlefield? Maar ik moet me echt bedwingen als een teamlid echt zo een voertuig voor mijn neus jat. Dan moet je je echt inhouden. Nou, ik wel... Op een zeer positieve manier. Kopen deze game!
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  2. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    DOPE!!!!!!!! kom vandaag ook online tegen 17.00
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Is het niet te druk online dat iedereen maar wat aan het doen is ?
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin bij een nieuw spel is dat altijd zo.....
    Na een week als je het genoeg hebt gespeeld verdwijnd dit altijd!
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    kan je wel al je totaal kills en deaths zien
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik heb gelezen online scoreboards dus denk het wel heb hem eind van middag pas duzzz voeg met toe als je nog gaat spelen
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gehaald, ga zo gelijk spelen. Stoppie als je de game nog moet halen: FRS op winkelcentrum kronenburg hebben ze hem!
     
  8. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik maar zit nu op werk ga hem halen bij gameplaza met korting voor mar 37.99 $$$$

    Kan hem dus pas tegen 16.30 halen klote zooi :mad:
     
  9. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @menace 1981 zei:Wat mij in het bijzonder is opgevallen zijn de graphics in combinatie met de tropische omgeving. Geen grauwe omgevingen of nauwe gangen, maar kleurrijk en wat grotere omgevingen. Echt super om naar te kijken (speel niet meer op pc dus heb FC niet gespeeld).


    je lijkt net boris van gamekings :) ;), aflevering van afgelopen vrijdag

    maar jongens wie gaan deze game halen ?? noteer dan ook ff je gamertag en zal je toevoegen zodat we online ff gaan ruleren :9
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    gamertag staan meestal onder je atavar die van mij in ieder geval :D

    maar voeg me maar toe Dutch Watcher
     
  11. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ooh ja is ook zo he:) maar moest wel ff voor de zekerheid weten wie hem gaat halen en hem online gaat spelen
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem zeker online spelen maar ik heb hem bij gcshop bestelt ik hoop dat ik hem morgen heb.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    voeg mij maar toe ben vanavond online met farcry
     
  14. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    En ja hoor Gcshop heeft hem verzonden...
    _O_
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan een vriend van mij niet joinen en hij mij ook niet. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
     
  16. mars15

    mars15 Guest


    reset allebei je modem of router
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    weg
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2005
  18. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    system link??
     
  19. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, is dat zo? Ik mis die afleveringen van hun altijd. Op The Bbox kwam het ook op zondag. Kon je tenminste gaar van het stappen op je gemakkie kijken.

    Jullie kunnen me toevoegen: Menace VC. Gezellig!
     
  20. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, valt tot nu toe niet tegen, moet t online gedeelte ff doorkrijgen.

    Add me: Sneaky SjaaK
     

Deel Deze Pagina