1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts Multiplayer

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 26 sep 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    best vet spel, singleplayer en mp zijn echt lachen. Alleen beetje veel bugs, maar dat zal wel worden verholpen met een patch neem ik aan :)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja er zit System Link in.
     
  3. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik zat vanmiddag bij je in een spel. De host had iets met "...boyz" in z'n tag.
     
  4. Towel

    Towel Guest

    Sostic geef toe, ik raapde je! bam bam klets :cool: Heb net nog tegen hannes 1vs1 gespeeld, van de 4 potjes 1 gewonnen :eek: ... Ik snap echt niet hoe hij mij zo snel dood maakt met die uzies... In ieder geval leer je wel snel de wapens kennen, dual smg roeleert:D
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mua towel geef toe. JE SUCKED. Rocket launcher en dual pistol rapen ook best wel :cool:
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb toch een paar vraagjes. Hoe kan je gametypes veranderen, heb dit nog niet gezien. Zoals beginnende wapens, radar etc. En kan je met een party optimatch doen net zoals bij halo2?

    K thx bye
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    He gasten,

    vind de multiplayer eigenlijk toch best wel tegenvallen :{
    Halo 2 heeft nu wel een beetje de standaard gezet.

    Minpuntjes bij Far Cry:

    - Je gaat te snel dood
    - Multiplayer ziet er eigenlijk niet uit(kijk naar Halo2)
    - Snipen gaat klote
    - Veel te grote aimcursor
    - Ziet er een beetje houterig uit als je het mij vraagt.
    - wapens blijven zo dom liggen.

    De game is wel leuk hoor, maar ik zie dit nou niet echt als de plaatsvervanger van Halo 2.
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0

    - Je gaat te snel dood --> Ik vind dat eerder realistisch, nu word goed mikken nog beter beloond
    - De Multiplayer ziet er JUIST goed uit zeker als je met z'n tweeen splitscreen speelt vind ik dat er echt weinig op de gfx word ingeboet.
    - De sniper: naar mijn mening samen met die van Halo 2 één van de lekkerste ooit..lekker je adem in houden..heerlijk!
    - Aim cursor, die vind ik eerlijk gezecht ook te groot...iemand van afstand raken met je pistooltje word nu idd erg moeilijk.
    - Het lopen had iid ook wat beter gekund, ze lopen soms een beetje stroef idd.
    - Wapens liggen er dom bij..Man waar erger jij je aan? 8)

    Iig de voordelen wegen DIK op tegen de nadelen. :+
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat je snel doodgaat komt ook omdat je geen shield heb zoals master chief wel had. Beetje oneerlijke vergelijking met halo2 :p
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Heb er zin in vanavond :) hopelijk ook met fifa 2006
     
  11. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck man waarom word dit spel vergeleken met Halo 2 ?????

    _O_ _O_ _O_

    Halo 2 is een Sci-Fi en dit is zo realistisch als het maar kan.....dus je MOET op blijven letten of je health wel op 100 staat anders ben je dood, dus je hebt GEEN schild die elke keer terug komt en JA je bent in het echt ook zo snel dood. En voor de rest speelt dit spel gewoon super online. _O_

    Toch heb ik 1 minpuntje......hoe de characters lopen enzo vind ik beetje minder uitgewerkt in multiplayer bijvoorbeeld als je "Prone" gaat (liggend kruipen op de grond) dan lijkt het net of je met je gezicht naar de grond toe ligt wat er toch best vaag uitziet. :{

    Het is wel superkick dat als je tegen over elkaar staat en je praat door je headset dat je character op het scherm z'n mond beweegt :D

    PS: Gooi ff wat gamertags hier neer van mensen die op Far Cry op Live spelen.....ik heb nu alleen maar mensen in m'n lijst die Halo 2 spelen..... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  12. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel maps, kills, tijd, gametype enzo veranderen maar niet zo gedetaileerd....dus geen beginnende wapens, radar etc.

    En nee je kan niet met een party een andere party joinen zeg maar....want bij dit spel zijn het zeg maar allemaal "custom games" en geen matchmaking.

    Je kan wel zelf een game maken en zeggen van: Er mogen maar 8 mensen in mijn party en ik wil in ieder geval 4 plaatsen voor mij en m'n vrienden vastzetten
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Je kan ook zelf bepalen of je een 'ranked' game speelt of een 'unranked' ( custom gelul ) gewoon met een switch van een knopje :D
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    clans kan dat ? nee toch
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heb het helaas niet gezien. Zou wel tof zijn :)
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Voeg me maar toe als je met me wil spelen online Duo Maxwell76

    Ik had net een vette MAP af ging ik hem opslaan en toen ging ik hem perongeluk verwijderen :mad: :p
     
  17. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    jongens ik heb het spel maandag als het goed is dus voeg mij ook maar toe :9
    ZOEF NL
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik mis het clan systeem!! :mad:
    Best raar want ubisoft heeft toch altijd wel zoiets in hun spellen gehad. Hier blijkbaar vergeten? Ik hoop dat ze het met een update er wel bij zullen stoppen.. _O_
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Was leuk denet met paar van het forum, helaas wat kort
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    haha dat filmpje pwnd 8) _O_
     

Deel Deze Pagina