Jah ik hoop dat ze snel ff met een update komen want ik erger me eerlijk gezegd wel aan die voertuigen. Je splatterd iemand in no-time echt je hoeft iemand alleen maar aan te raken....is wel jammer.... Voeg mij ook maar toe: Killerfist
Ik vraag hebben ! Bij die mapmaker he.......dan kun je hem het beste closen zeg maar anders kun je een heel stuk zinloos door het water zwemmen...dus je moet een soort grens om je totale land heen maken..................uhm.....................hoe doe je dit ??
zitten er eigelijk bots in de mp... heb live maandje gelede afgeslote wegens geld gebrek (al mijn geld gaat nu naar mijn jaarwerk) *spijt*
voeg me maar toe Gamertag: JayMaster NL Ik host elke avond vanaf uurtje of 18:00 server voor 16 man holla
Ik heb altijd een vage error voordat mijn optimatch game begint.. Iets van "The request is invalid blablabla..." en aan het einde van de game ook weer zo error.
heb het spel net gekocht. ga zo meteen even proberen. jullie mogen mij ook wel toevoegen : FLIPMODE P
jongens voeg me maar toe ZOEF NL, overigens speel ik al met veel nederlanders wat alleen maar vetter wordt als er meer komen he
Ik ga hem als het goed is, vanmiddag halen. Als ze hem tenminste bij de gameboer hebben . Voeg me toe: Erix NL
Voeg mij ook maar toe mannen.. mars15, ik zal je even toevoegen. Ik had je request ontvangen maar het lukte niet. Ik zal je straks even toevoegen...... Leuke game in de MP.. SP boeit me niet echt.... Maar dat is altijd met shooters, ze boeien me in de SP nooit zo... De MP is echt dikke lol....
Dus je vindt het een slecht spel, ik ben het daar niet mee eens. Ik vind het schieten erg goed gaan vooral het snipen.
het spel is gewoon supertof over live. alleen liep het spel bij mij al een paar keer vast op live, ik weet niet of jullie hier ook last van hebben, ik ben al terug geweest naar de winkel, heb nu een ander exemplaar gekregen kijken of die beter is. bij mij loopt ie soms vast als ik een map probeer te downloaden van iemand anders.