Hoe kan ik het spel nou slecht vinden als ik zeg QUOTE: Het spel is goed, daar niet van Ik had er alleen wat meer van verwacht, vooral qua multiplayer.
Ik vind het er ook wel wat van weg hebben. de chaos, de snelheid, er zijn voertuigen, etc. helaas heb ik dit weekend geen internet ivm aansluiting a.s. maandag op versatel. mijn lijn is vrijdag omgezet van adsl 1 naar adsl 2. daarna maar eens echt online checken.
Nog mensen mooie maps gemaakt. Ik wil echt iets maken weet alleen ff niet wat. Heb al wel een aardige map gemaakt. Iemand nog ideen ?
ik speelde gister op een zelfgemaakte map, die was mooi gemaakt ,donker, van die creepy geluiden en natuurlijk veel bos, dat maakt het extra spannend. Gelukkig is mijn nieuwe disc goed hij is gister niet meer vastgelopen.
Ik had gister ook een mooie map gemaakt. In alle vier de hoeken had ik bergen gemaakt en in het midden gewoon het begin eiland. Op de bergen stonden gliders en verder waren er jetski's enz. Echt mooi om in zo'n level te gaan snipen of iemand te vermoorden terwijl je aan een glider hangt. Ook nog met 4 spelers gespeeld en het was echt tof.
vanmiddag nog even gespeeld en het was best laggie bijna bij elke game lagte de host er uit. Wat ik wel raar vind is dat als je een game wil joinen dat er dan komt te staan : Game already in progress. Waarom zetten ze die games er nog bij als ze toch al begonnen zijn. Ze hadden beter met een logo of zoiets aan kunnen geven dat de game al begonnen is.
Ik ga het spel denk ik morgen halen, dit wordt dan wel mijn laatste Xbox 1 spel. Zit wel te twijfelen tussen battelfield en deze maar ik denk dat ik battlefield 2 op de 360 ga halen! Is het verder wel een goede aanrader deze game voor mijn afsluiting van 3 jaar Xbox?
Er is ook een update.. maar als ik nu mensen join blijft ie op Joining staan heel erg irri ... maar mensen op de farcry forums zeggen dat het komt omdat die mensen nog geen update hebben gedownload.
Klopt, ik heb hetzelfde. Ik vraag me alleen af wat deze update nou heeft veranderd. Wat zijn jullie ranks trouwens? Ik ben momenteel nog #90 van wereld in team chaos, met 100% win
ik stond gisteren 130e met team chaos. heb vanavond niet gespeeld dus ben benieuwd wat het morgen is. toen ik gisteren begon stond ik 1800e dus dat is best wel hard gegaan. het boeit mij eigenlijk niet zoveel hoeveel ik sta maar het is wel leuk om te zien.