1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts Multiplayer

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JT Chinaski, 26 sep 2005.

  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan ik het spel nou slecht vinden als ik zeg QUOTE:

    Het spel is goed, daar niet van

    Ik had er alleen wat meer van verwacht, vooral qua multiplayer.
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er ook wel wat van weg hebben. de chaos, de snelheid, er zijn voertuigen, etc.

    helaas heb ik dit weekend geen internet ivm aansluiting a.s. maandag op versatel. mijn lijn is vrijdag omgezet van adsl 1 naar adsl 2. daarna maar eens echt online checken.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga zo weer ff online voeg me maar toe als je wil spelen.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.249
    Leuk Bevonden:
    2.884
    Nog mensen mooie maps gemaakt. Ik wil echt iets maken weet alleen ff niet wat. Heb al wel een aardige map gemaakt. Iemand nog ideen ?
     
  6. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde gister op een zelfgemaakte map, die was mooi gemaakt ,donker, van die creepy geluiden en natuurlijk veel bos, dat maakt het extra spannend.

    Gelukkig is mijn nieuwe disc goed hij is gister niet meer vastgelopen.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister ook een mooie map gemaakt. In alle vier de hoeken had ik bergen gemaakt en in het midden gewoon het begin eiland. Op de bergen stonden gliders en verder waren er jetski's enz. Echt mooi om in zo'n level te gaan snipen of iemand te vermoorden terwijl je aan een glider hangt. Ook nog met 4 spelers gespeeld en het was echt tof.
     
  8. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    voeg mij ook maar toe ZOEF NL!! :)
     
  9. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag nog even gespeeld en het was best laggie bijna bij elke game lagte de host er uit.

    Wat ik wel raar vind is dat als je een game wil joinen dat er dan komt te staan : Game already in progress.
    Waarom zetten ze die games er nog bij als ze toch al begonnen zijn. Ze hadden beter met een logo of zoiets aan kunnen geven dat de game al begonnen is.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik speel eigenlijk alleen maar team chaos 2v2 met mijn teammaat NuKeD. 100% win so far :cool:
     
  11. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    maak lockout voor farcry !!!!!!!!!!!!!!!!
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ja dat gaat dus niet he
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het spel denk ik morgen halen, dit wordt dan wel mijn laatste Xbox 1 spel. Zit wel te twijfelen tussen battelfield en deze maar ik denk dat ik battlefield 2 op de 360 ga halen! Is het verder wel een goede aanrader deze game voor mijn afsluiting van 3 jaar Xbox? 8) :confused:
     
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    yup ook al een keer gehad
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is ook een update.. maar als ik nu mensen join blijft ie op Joining staan heel erg irri ... maar mensen op de farcry forums zeggen dat het komt omdat die mensen nog geen update hebben gedownload.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Klopt, ik heb hetzelfde. Ik vraag me alleen af wat deze update nou heeft veranderd.
    Wat zijn jullie ranks trouwens? Ik ben momenteel nog #90 van wereld in team chaos, met 100% win :cool:
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik stond 200ste met Team Chaos gisteren maar dat zal nu wel weer heel anders zijn.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is ook niet slecht :)
     
  19. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stond gisteren 130e met team chaos. heb vanavond niet gespeeld dus ben benieuwd wat het morgen is. toen ik gisteren begon stond ik 1800e dus dat is best wel hard gegaan. het boeit mij eigenlijk niet zoveel hoeveel ik sta maar het is wel leuk om te zien.
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Sostic en wij dan:mad:? wij hadden ook 100% win so far, je weet dat k rape :+
     

Deel Deze Pagina