Hij is echt super vet, ik heb ook al heel wat uurtjes op live gezetten en dan ook tot diep in de nacht. Helaas is me Xbox nu ter reparatie en ben ik dus ff niet op Live te bekennen. Ik zag dat een aantal me hadden toegevoegd erg leuk en hopelijk tot snel op Live. En ik las dat er een auto update was, weet iemand wat dat precies inhoud? Greetz, Sphinx NL
`vanavond maar is een mooie live avond maken met farcry fifa 06 rainbow six lockdown delta force black hawk down
met farcry doe ik wel mee en ook lockdown en hoe kan je nou in je hoofd halen om Fifa te gaan spelen......
Ik doe ook mee met FarCry, lachen.... Oh, die Engelse gast heb ik van mijn friendlist gekicked. Sukkel, met zijn potjes steeds stoppen tijdens een spel, dat is een keertje grappig maar niet 6 keer in een uur...
Ik merk dat er over dit spel zeer weinig wordt gepraat, Het is echt een te meesterlijk spel!! (dit was mijn laatste xbox 1 spel) Nu ook al een update...
ik ga vannacht ook ff spelen, heb em sinds zaterdag, single player is best tof, maar ga vannacht flink de multiplayer checken, dus als er nog mensen serieus willen spelen, voeg mij dan maar ff toe, gt = Konyn
ik moet in het begin pessen en rond 10 uur ook dus daartussen kan ik wel anders nodig me maar uit en als ik kan kom ik meteen
waar was iedereen, net hele tijd predator gespeeld, echt dikke shit, vooral dat je als merc geen radar hebt, maar aan je hartslag kunt voelen of de predator dichtbij is.
Is het geen leuk idee om een toernooitje te organiseren? Dat we 2 vs 2 team chaos spelen ofzo, of misschien 4 vs 4 met predetor/steal the sample??
ja tof zullen we dat samen organiseren ? is tof kon gister haast niemand joinen waarschijnlijk door me router
Ik vind het wel een beetje stom dat er nu heel veel van die zelfgemaakte maps worden gespeeld.. Ik wou net ff Far Cry live spelen maar ik kon gewoon bijna geen game vinden die een standard map speelde.. Ik heb geen zin om 5 min te w8en voor ik zo'n map heb... En komen die maps op de hardeschijf van je xbox?
Tcp 40000 42999 udp 41005 49001 49002 Dat zijn de ports die je moet openzetten, ik had hetzelfde probleem en kon bijna niks joinen. Even gebeld naar ubisoft NL en voila ik kan weer knallen. Als er een 2v2 toernooi komt doe ik mee, maakt het uit dat mijn teammaat engels is?
hallo Mensen, ik zit met een probleem! Hoe kun je Met far cry Instincts online met zijn 2e in een server!???!!!! Kun je alleen maar met zijn 2e online als je zelf een server maakt? Geef alsjeblieft iemand antwoord! alvast bedankt Tijmen
ja, gewoon op je interne ip adres van je router even naar je settings kijken. Ik heb je toegevoegt op msn, dus als je dr nog vragen over heb kan t daar ook nog.