Als deze uitkomt ga ik hem denk wel ff halen maar Michiel kan je even na gaan hoe de stats zijn online kan je je eigen kills en deaths overall zien ? en met elo ranking ?
@ mars: ga ik doen. Dubbelpost met Graits Demo topic, maar toch interesting voor hier denk ik: En in de OXM UK zit een demo van far Cry Instincts en de review.
Hmmz, er zitten wel nieuwe gemuteerde beesten in vergeleken met de PC versie. Deze lijken erg op die spugende dinosaurussen, hopelijk zit er bij deze beesten wel een goede AI, dus dat een ze een beetje nadenken. Want op een één of andere manier denken veel spelmakers: "Ohw het zijn monsters, beesten of ruimtewezens, dan kunnen we ze gewoon op de speler af laten sprinten". Waarom zou je die beesten ook niet een goede AI geven, dat maakt het spel veel enger ("Waar heeft ie zich nu weer verstopt?!") en uitdagender. Bij de PC versie had ik echt zoiets dat de uitdaging van het spel weg was op het moment dat gemuteerde beesten hun intrede deden. Maar ik ben benieuwd hoe Ubisoft/Crytek dit heeft opgelost.
@ Michiel@ubi, ik hoop dat je het nu wel kunt zien, heb het proberen te veranderen... en @ Lucca,dat is waar, maarja, als je die eerste foto bekijkt,dat ding kan toch niet slim zijn...
Waarom niet? Laat hem schuilen achter wat rotsen zodra hij beschoten wordt en zodra hij weer iets kan spugen (neem aan dat dát zijn wapen is), dan komt hij weer te voren. Halo heeft al lang en breed laten zien dat ruimtewezens/aliens (covenant) wel slim kunnen zijn, waarom ze het dan weer zo verprutsen bij die Flood is mij ook een raadsel. Zodra een tegenstander er en eng, lelijk en afschrikwekkend uitziet is dit automatisch een reden om hem geen hersens/AI te geven?
Ehhr, ik zie echt nog steeds niet en als ik de link in mijn adres balk plaats, krijg ik een error : You don't have permission to access /press/190/Far_Cry_Intincts_Cliffs_ChuckerGoingMad_640x480.jpg on this server
Ik denk dat een combi van hersenloos en AI het beste is. Is het monster wat verder van je af dan gaat ie schieten, wegduiken, reloaden achter rotsen etc (zoals de elites van Halo2) en kom je dichterbij dan schakelt het monster over op melee zoals de brutes uit Halo2 het doen. Naar je rennen, springen en meppen. Dan heb je een combinatie van een slimme tegenstander die op z'n tijd lekker ouderwets af probeert te slachten.
Ik zie ze, excellent, thnx.. Enne, dat is inderdaad een gemuteerd monster. Over de intelligentie van hem zal ik niks zeggen, je zal vanzelf uitvinden in de game hoe vervelend dit monster is. hehe