Merci voor het compliment ... en ik kijk ook heel fel uit naar farcry instincts,ga ik zeker kopen, geen twijfel mogelijk...
k heb gister de filmpjes op gamespot zitten bekijken..... wah wat vet die map editor en al die bestuurbare voertuigen!
nope... Maar je kan het zelf vragen: Anticipating the launch of Ubisoft's best Xbox® game of the year: Far Cry Instincts™, the game’s key developers from Ubisoft Montreal will take some time off to answer all of your questions on IRC! The Chat will take place on September 12, 2005 at 18:00 – Paris time. Here is everything you need to know in order to miss none of it: - Server: irc.ubisoft.com - Channel : #FarCry If you are not familiar with IRC software, you can easily join the chat by following the steps below: 1. Go to http://chat.ubisoft.fr 2. Enter a username (whichever you wish) 3. You don't require a password 4. Select the FarCry Channel.
Net bericht gekregen van dev team. Stats zullen online beschikbaar zijn. Meer details weet ik nog niet, maar dit is iig je antwoord.
ff leuk teleurstellertje: op gcshop.nl wordtiej verkocht en daar zeggen ze dattiej morgen uit is, maar het spel komt pas 30 september uit. naaistreek van gcshop.nl
Battlefield 2 lijkt me dan leuker via Xbox Live. Voor singleplayer moet je denk bij Far Cry aankloppen
Ach, er zijn altijd wel figuren die denken grappig te zijn en de boel hier gaan zitten verzieken. Laten we het voor de rest lekker bij Far Cry houden
Ja laten we allemaal ontopic gaan anders wordt dit topic gesloten. Waarom bestaan er van die mensen die niet normaal reageren op een onderwerp..?
Ik heb de demo en de graphics zijn echt . Die traps en die moves om onder zo'n huisje te liggen en dan van onder een tegenstander neer schieten zijn ook erg vet. Ik ga hem zelf alleen niet halen aangezien ik van mezelf weet dat ik dit soort spellen toch niet doorspeel en ik moet nog zien hoe die vage monsters in dit tropisch eiland sfeertje gaan passen.
Hoe kom je aan de demo, of is dat nou een hele stomme vraag. Als je hem voor de xbox hebt en hen kwijt wil, PM me .