1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga hem nu denk wel op zeker halen samen met pes 5
     
  2. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem van Lucca als extra gekregen bij een deal.
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb hem van Michiel@ubi gekregen. Echt een hele vette demo.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil hem ook.. Astublieft?:)
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ook wel, maar ik wacht wel tot de OXM UK. Ik ga niet zitten te zeuren.
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    van Michiel@Ubi gekregen:D
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat omdraaien onder zo'n huisje vond ik nogal moeizaam gaan. Je was snel je oriëntatie kwijt en met een beetje goed positioneren kon je, wat je wilde doen (schieten), ook gewoon op je buik doen.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    demo is ook welkom hier..
     
  10. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bijna door de demo's heen.
    Volgende keer zal ik met XBW wel wat opzetten om meer mensen de kans te geven de demo te spelen.
    Eerst volgende demo zal of GRAW of nieuwe SC worden....
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    HA! Ik ga em lkkr toch winnen :+

    *gaat weer terug naar Milas Green
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er bij Far Cry net zo'n live systeem als bij Halo 2 want bij Far Cry wordt ook gebruik gemaakt van Xbox live 3.0.

    Dus Y is frends enz
    quick match
    create party enzzzzzzzz
     
  13. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Gespeeld » Far Cry Instincts

    Dinsdag 20 september 2005 |

    Elke keer dat ik Far Cry Instincts zie, ziet hij er beter uit. Eerst moest ik het met een paar speelsessies doen, nu heb ik het spel thuis en heb ik het wat beter kunnen spelen. Bij dezen zou ik graag mijn ervaringen willen delen en dat doe ik door de belevenissen van een level op papier te zetten.

    Het level speelt zich af aan het begin van het spel, waarin het hoofdpersonage Jack Carver nog niet over zijn speciale krachten beschikt. Sterker nog, op het moment dat ik de wereld van Far Cry Instincts betreed, moet ik het met slechts een kapmes doen. Maar voordat ik dat gebruik, geniet ik eerst van de prachtige, tropische omgeving. Ik heb het spel een paar keer zien draaien bij Kris, en dat zag er adembenemend uit. Op de Xbox oogt het nagenoeg hetzelfde. Voor de graphics-aanbidders is Far Cry Instincts hierbij een must-have.



    Meer screenshots »
    Eenmaal de omgeving een beetje verkend te hebben valt mijn oog op een vijandelijke soldaat die lekker een peukje staat te roken. Een buitenkansje dacht ik zo. Ik sluip naar hem toe, pak mijn kapmes en duw die fijn tussen zijn ribben, zodat hij al gorgelend op de grond valt. Snel zijn pistool pakken en verder lopen. Al snel kom ik bij het volgende obstakel in de vorm van twee vijanden. Omdat ik slechts zeven kogels in mijn magazijn heb zitten, besluit ik een val te plaatsen. Hiervoor loop je naar een boom, selecteer je de val in de vorm van een tak die de vijand een oplawaai geeft als hij de val activeert, en span je hem aan. Vervolgens sprong ik in een bosje en gooide ik een steentje richting de val. De vijanden dachten hierdoor iets te horen en liepen richting het geluid. Stom natuurlijk, want nu liepen ze hun dood tegemoet. De eerste kreeg te maken met een snelle en pijnloze dood die hij niet zag aankomen, dankzij de val. De tweede heeft hierna waarschijnlijk een seconde of twee angstzweet kunnen voelen voordat mijn kogels zijn lichaam doorboorde.

    Hierna had ik de smaak goed te pakken en liep ik met twee pistolen in mijn handen de wereld door. Wel door de jungle, want als ik op de weg liep had ik de kans een patrouille tegen het lijf te lopen. Uiteindelijk kwam ik er ook een paar tegen, maar koos ik er voor om ze sluipend voorbij te lopen. En dat lukte gewoon, waardoor je een keuze krijgt hoe je speelt.

    Iets later, toen ik inmiddels de beschikking had over het wat zwaardere wapengeschut, kwam ik een vijandelijke basis tegen. Hierin moest ik een auto pakken en door een hek rammen. Maar voordat het zover was moesten er eerst een paar vijanden worden omgelegd, wat me gelukkig goed af ging en ik dus achter het stuur kon kruipen. Het rijden in een auto is niet al te moeilijk en je kunt op deze manier grote stukken jungle in één keer doorkruizen.

    Aan het eind van het level was er een moment waarin een helikopter me aanviel en ik op dat moment alleen maar kon vluchten. Het water was dichtbij en daarom sprong ik daar maar in. Tegelijkertijd hiermee was het level ten einde gekomen en kon ik me opmaken voor het volgende. Maar daarover zullen we het nu niet hebben, simpelweg omdat dit stuk tekst bedoelt is om je een idee te geven van wat er zoal mogelijk is. In de recensie zullen we het over andere aspecten hebben, waaronder de map making en de multiplayer-modi. Tot dan! - Jelle van Es

    Bron Insidegamer
     
  14. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kon ook gewoon zo maar gewoon het feit dat je het ook op een andere manier kan doen vind ik al vet genoeg. In de meeste shooters zou je het gewoon een kwestie zijn van het huis binnenstormen en dan neerschieten.
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat omdraaien vind ik niet echt nodig, je kunt hem sowieso wel makkelijk neerschieten. Wel leuk dat het erin zit, maar niet echt nodig :p
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Eej je PM Box zit vol, leeg hem even :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Slim, heel slim....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2005
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn PM box zit leeg? Waarom PM je het dan niet? Niet erg snugger om zomaar even je gegevens neer te kwakken ;).
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik bedoelde vol :eek: O-)
    Kheb me adres al verwijdert.. Was inderdaad dom van mij. Thanx guys. :)
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    One supersized dildo, coming your way Alex!

    :cool:
     

Deel Deze Pagina