Doet mee *kijkt post 257 *hehe Ontopic :{ Stoppie leuk verhaal, krijg al zin om deze game tegaan spelen
Willen jullie hier over ophouden nu? Serieus dit is een grapje en veroorzaakt alleen maar spam. Laten we het houden op FarCry. Wie heeft hier de demo van Ubisoft?
Ey, is dit spel denkje wat als je bijna alleen single player speelt? Hoorde dat het een soort groot eiland is waar je op allerlei manieren je doel kunt bereiken? Eiland verkennen etc?
Klopt dacht ik wel. Anders moet je dit eens lezen. En morgen heb ik de demo als het goed is binnen dus ik schrijf ook wel wat erover.
Ik heb de ook de demo van Far Cry I, vandaag kreeg ik ook Forza Motorsport, Jade Empire (ipv van Conker ) en de FIFA 2006 demo (de laatste drie had ik gewonnen). Nog veel te spelen.
Dat is erg #*@% voor je dat je geen conker hebt.. Die is namelijk zo leuk. Maar je hebt wel weer Jade Empire.
Ik heb net dat Map Editor filmpje bekeken op gamespot en ik moet zeggen ik vind het er heel vet uitzien. Het lijkt mij veel beter uitgewerkt dan bij TS:FP. Maar kunnen er ook tegen bots gespeeld worden in die zelfgemaakte maps net als bij TS:FP? De trailer vind ik er trouwens ook heel stoer uitzien. Ik ben er alleen niet helemaal uit of ik ga halen.