Ik vind de demo wel aardig, ik vind het wel een beetje te kleurig. De graphics van de PC waren iets realistischer een mooier. Ik weet niet of ik die traps zo leuk vind. Als je ze echt moet gebruiken om verder te komen vind ik het goed bedacht, als het gewoon iets extras is vind ik het onnodig. Het schieten met de wapens voelt ook niet echt leuk aan. Ik ga m iig niet bij de launch halen.
Hoe bedoel je het schieten met de wapens voelt ook niet echt leuk aan? :? maar ik heb hem net ge preorderd bij gcshop.
Het schieten met de pistol is wel leuk, maar als je dan gaat dualwielden voelt het wat nep aan. Al valt het bij de pistol wel mee. Toen ik later een mp4 (ofzo) kreeg vind ik het maar een beetje schieten, het geluid van dat wapen was niet echt goed en weer kon je dualwielden waardoor ik het helemaal niet zo leuk meer vond. In de pc versie was dat heel anders, toen was het nog een beetje moeilijk.
ze wilden ook een andere game neer zetten dan pc versie maar als de besturing crapy is geworden is het best klote
Ik heb de demo nu ook binnen (Dank je Michiel) maar ik bak er weinig van. Als ik een ventje zie, en zo'n tak naar achter haal en steentjes naar hem toe gooi loopt hij niet in me val, ook niet als ik steentjes naar de val zelf gooi... Stealth Kills lukken me zelden omdat als ik naar een ventje kruip en ik ben er bijna dan draait hij zich om en begint op me te schieten.
Ah zalig alleen is het bij dit soort xboxspellen welles zo dat ze naar 1 keer uitspelen verdwijnen in het eeuwige stof
Jup, dat is mijn grootste afschrikpunt, ben bang dat je helemaal gelijk hebt Erik. Het spel schreeuwt om aandacht, maar is waarschijnlijk nét niet spectaculair om te blijven herspelen. Maargoed, we zullen zien. Misschien win ik de demo wel...
De Power Unlimited geeft Far Cry een 8.8. Redelijk goed cijfer, belangrijk kritisch puntje vonden ze het wegraken van de balans in het spel. Van 2/3 van het spel wordt je gewoon te sterk... Iets wat ik me wel kan voorstellen.
Ik heb de demo giter binnen gehad en het is erg vet alleen het rijden met auto is niet lekker.. en de helicopters neerknallen met je machinegeweer achterop kan ook wel maar ze ontploffen zo lelijk. Voor de rest is het wel vet. Maar na 1 xtje uitspelen heb je het wel gezien denk ik.
Ik ga daarom ook vooral voor de multiplayer, vooral de predato mode wordt denk ik erg vet. Vooral met z'n vieren ofzo.