Weet iemand misschien hier wat voor? 1 x is een stealthkill gelukt en dat zag er gewoon vet uit, dus dat wil ik vaker . En tlijkt me ook wel leuk om ze door een stok weggeswiept te zien worden .
Mij lukt het altijd.. =S Gewoon die tak doen en dan precies achter die ventjes en steentjes gooien en dan moet het werken. En die stealthkill moet je gewoon kruipend heel stilletjes met je stick doen.
Poe, Hoe durven ze dat een 8,8 te geven. Een beetje spel vindt ik moet het niet alleen meer hebben van zijn Single Player... Deze heeft dan wel een Multi Player, maar ik kan me niet voorstellen dat een mooie vernieuwde manier van multie player is ..
@erik de mol vriend dit spel krijgt zijn aandacht en dat is dik verdiend want alle gamesites/gamemagazines zijn positief over het spel en ik weet niet wat je zegt over het multiplayer maar de lui van gamekings(boris en jan) hebben die gecheckt en zij vonden hem heel verslavend dus..... Denk voortaan ff na voordat je wat zegt en hou op met voorbarige conclusies want het spel is nog niet uit
Moet het persé vernieuwend zijn? NEE..het moet onderhoudend zijn, uitdagend etc...leuk om te spelen en meer "bang for the buck" bieden. Maargoed dat is mijn visie...
Predator mode is toch wel degelijk vernieuwend, vergeleken met andere FPS spellen. Daarnaast moeten Multiplayer modes lang niet altijd vernieuwend zijn, zolang ze maar in balans zijn en dat is voor veel developers al teveel gevraagd. Verdiende 8.8, voor zo ver ik het kan weten.
ik weet wel dat het net zo mooie is als op de pcof het verhaal ook hetzelfde is dat weet ik niet (denk t wel)