Het schieten is wel redelijk goed verzorgd en naar mijn weten zit er geen Co-op in, of heb ik dan iets finaal over het hoofd gezien. Het geluid ligt denk aan je Xbox, misschien zit er een krasje op de disc, of helpt opnieuw opstarten gewoon.
Het rare is dat ik het al maar een paar andere spellen heb getest maar die doen het gewoon ! Echt ik snap er geen drol van
zit er nou co-op in dit spel? en V-Loop ligt het niet aan je tv?zit je scart er goed in? en anders zou ik even terug naar de winkel gaan morgen.
Ja alles zit goedd heb het nu op verschillende tv's geprobeerd en al verschillende spellen er in gedaan....denk toch dat het aan m'n disc ligt dan.....wat ik wel heeeeel vaag vind omdat ze allemaal hetzelfde worden gedrukt, lijkt mij... Dat ga ik nu ff voor je uitzoeken
Opzich wel jammer dat er geen Co-op in zit, dat maakt een game vaak zoveel leuker... Maar aan de andere kant, 2 predators die op mensen jagen met allerlei Feral powers is misschien wat teveel van het goede
Volgens mij niet, nog k zal zo ff kijken..Tis echt een wreedspel..alleen jammer dat er soms nog al veel pop up is..maar dat mag de pret niet drukken.
ik heb het niet gezien ! maar die shit is zo fuckin gevaarlijk ! echt zieke gameplay echt fuckin lauw ik heb net 2 uur met een 38e jarige nederlander uit mn buurt gespeeld serieus die multiplayer.. toppie..