Natuurlijk niet, ik heb geen idee waar Cheeks91 het over heeft, maar ik heb bij de demo gemerkt dat de besturing ongeveer hetzelfde is als de halo besturing.
ik vroeg me af of dit spel ook de aanschaf waard is als je hem alleen voor de singleplayer koopt. en weet iemand misschien ook hoeveel uur je ongeveer zoet bent met de singleplayer ? op de laatste 2 pagina's na heb ik deze thread niet echt gevolgd, dus het spijt me als ik dingen vraag die al gevraagd zijn.
Maar, er wordt ook gezegd, dat op het einde de balans zoek is in het spel. Niet alleen de PU zegt dat....
Ja bij rainbow six als je naar boven stuurt met dat ding kijkt ie naar boven en bij Halo is dat precies andersom
jawel je kan het wel instellen je moet alleen niet op controller drukken maar op iets anders wat er bij staat en dan inverted y ass
Ok thnx Edit : het is gelukt! Nu heb ik dezelfde besturing als Halo.. Ik zat de heletijd bij controller te kijken.. Bij Far cry kan dit dan vast ook wel..
Wow, als je in r'dam woont, moet je wel concreet benoemen dat er in jouw buurt een nederlander woont of niet
WTF ik had net de review van gamespot van Far cry op mijn beeld toen ging hij refeschen en nu is hij er niet meer