Dit lijkt me echt een hele vette game worden... Ik hoop dat het net zulke cijfers krijgt als FarCry op de PC.
Ja, dat hoop ik ook dat waren toch 10en? INFO: In het spel kan je spuiten in je arm zetten waardoor je dingen kan doen die dieren ook kunnen zoals: een extreem groot uithoudings vermogen, sneller rennen, beter reuk vermogen, in het donker kijken enz. Mij lijkt dit eerlijkgezegd niet echt leuk. Zo verpest je de realiteit van de game die had het namelijk nog wel een beetje. Toch ga ik deze zeker halen tenzij er opeens iets heel ergs tussenkomt maar dat zal toch wel niet!
raar dat hier niet zo veel word gepost... ik heb FarCry op de PC, en hij is meesterlijk.. Ga em cker halen, als de reviews het toelaten.. aan de pre's kan et iig niet liggen
Deze game ziet er echt supermooi uit. Vooral ook door dat landschap etc. Mischien dat ik hem wel ga halen, maar ik heb nog weinig te zeggen... Er is jammergenoeg nog niet superveel over bekend. Iig zeker eerst een revieuw lezen. Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over de graphics. Het zou nog niet verkeerd zijn als deze game van Tom Clancy was dan samen met Ubisoft. Het is weer een shooter dus ja...
Voor dat je het spel koopt moet je wel even in ogenschouw nemen dat het verhaal echt ZO kut is. Ik heb de game op de pc en ik heb me echt kapot geergerd aan het verhaal en de stomme beesten die er in voorkwamen afgezien van die minpunten heb ik me overigens prima vermaakt met spel en misschien halen ze die punten er wel uit. Dat van die spuiten klinkt ook niet echt super eerlijk gezegd.
Defanatic, het verhaal is anders want de game is helemaal anders. Nieuwe trailer op gamershell: http://www.gamershell.com/download_9559.shtml
Ik zit eigenlijk ook wel op deze game te wachten hoor. Ik hoop dat de multiplayer een beetje leuk word. Sinds Halo2 een nieuwe standdard heeft gezet erger ik me tegenwoordig aan veel multiplayer games. Ik ben trouwens een beetje bang dat dit typisch een multiplayer is waarbij men veelt gaat campen.
maar de pc heeft hem toch al, of bedoelen julie dat hij van de consoles alleen op de xbox uitkomt. Of is dit gewoon een andere farcry dan de pc heeft
Dit is een andere dan de PC. Ze vonden het zielig voor mensen met een PS2 en XBOX Dus een totaal andere game maar het lijkt er wel op dankzij het gebied dat lijkt nogal op elkaar enzo..
oh oke, maar het verhaal is wel nog ongeveer het zelfde toch iets van een of andere ex marinier die na dat zijn cruise schip is gezonken op een of ander smokkelaars eiland is gestrand
Maar dat zit wel goed volgens mij als je de site bekijkt je kan zelf mappen maken en deze delen met de mensen op xbox live tot 16 spelers online ben benieuwd deze haal ik ook hoop op mooi prijsje bij gcshop
Verhaal is niet helemaal het zelfde, maar dat merk je pas echt later in de game. Levels zijn anders, meer op console gericht en er zitten flink wat extra's in , invergelijking met de PC versie.