Ik ga hem denk wel halen voor 52 euro dan ofzo bij frs met korting ? hoop dat winkel tot 6 uur open is maar zal wel weer niet zin om nu te halen
niet tot 5 uur ? zit tot 5 uur op stage Heb gebeld, tot half 6 is frs openen vandaag hebben ze farcry binnen gehad. ik kan me burnout revenge ruilen tegen farcry
Altijd leuk..mensen die je ava jatten... Btw ik vind dat je TE snel je feral powers krijgt...zo word het idd wel erg easy...
Idd...ik had eerst het idee dat ik al vrij ver in het spel zou zijn....maar dit hoort zo schijnbaar. Alhoewel het wel leuk is met feral power iemand voor zun mieter te slaan...dat gillen...lol..
blijkbaar is far cry een makkelijke game? en als je nou op het hoogste moeilijkheids graad speelt? is die dan nog makkelijk?, want ik heb geen zin om een game te spelen die makkelijk is op zun hoogste graad
ik ben 17 en die gast heette kees en zn gamertag was poOh nl hij had zelf een xbox maar woonde in mn buurtje en ja ik ownde em vanmiddag stond ik weer in de futurezone stond er zo een gast van een of andere game winkel shit af te leveren begon die te praten over far cry hoe kick het was enzo dus ik terugbabbelen ga vette shit dit en dat gelijk gamertags uitgewisselt was ook vette shit zo zie je nog is wat mensen van live
got it !net ff online gedaan, erg vet tot nu toe! Edit: map editor heb ik nog niet bekeken , doe nu de single player