Gebrek aan savepoints in campaign is kut. Hij slaat wel tussentijds op, maar je moet het level uitspelen wil je een permanente save hebben. Ik moest na een uur spelen weg, kan ik weer helemaal overnieuw beginnen:|
Ik heb al redelijk wat staan knallen, maar kan ik zeggen dat die multiplayer verdacht veel lijkt op halo...?
Die Predator mode is toch wel degelijk heel erg verschillend en de omgevingen ook.... Hoezo lijkt het erop dan? Iets meer uitleg
gewoon team chaos bedoelt ie denk ik en idd het word de nieuwe halo gasten die shit is verslavend.. en de map editor ? super, serieus die shit werkt simpel en effectief als je begint heb je eerst zo een klein mapje gemaakt maar daarna ga je der echt een uur voor zitten zodat je em met je vriende kan spelen.. ubisoft ? vette shit
Multiplayer lijkt niet verdacht veel op halo vind ik..het is gewoon orgineel en uitgebreid Alleen de voertuigen sturen een beetje minder, maar k hoop dat ik daar snel aan wen.
Ik ben overtuigd. Dit word nog de enige Xbox Game die ik ga halen. Met die Map-Editor erbij etc. Maar ik had nog een vraagje, hoeveel verschillende voertuigen zijn er? En wat voor? Ook supermooi dat ze dat er ook in hebben gestopt.
- ATV - Hummer met mounted gun - Hoovercraft met mounted gun kan ook op het land - Rubberbootje - Patrolboat met mounted gun - Jetski - Glider Vanaf elk voertuig kun je sowieso schieten met een handgeweer.
Mooi! Maar wat ik nu nog niet echt snap is of je nou vrij kan rondlopen zegmaar op het eiland. Want het is zo groot. Je hebt natuurlijk Objective's maar het eiland is zo groot dat je mischien over het hele eiland kan lopen? Weet iemand hier meer over? Ik ben ook wel benieuwd naar de grote van het eiland.
Ben net in tussenuur langs gegaan heb me burnout revenge ingeruild voor farcry zometeen nog fifa 2006
Al genoemd, team chaos.... wat een verslavende sjit. Snelheid, two-guns, heerlijke maps en je kunt gewoon beginnen ook al is de game in progress...
Je kunt niet helemaal vrij over het eiland lopen, omdat er nu iets meer paden zijn. Anders dus dan de pc versie.
Super game! de gfx zijn mooi en geen framerate problemen de wapens zijn relax! Ik ga verder spelen MZzzl
Je hebt meestal wel veel keus, want er zijn verschillende wegen zeg maar je kunt kiezen om over de rivier per boot of jetski te gaan of gewoon over de paden door de bossen...
heb je ook maar zo erg is het niet je kan inderdaad een aantal paden nemen.. ga je met de jetski met de atv of gewoon bikkelend lopen..