Heb de game nu. Van het sluipen heb ik nog niet veel profijt gehad. Word veels te snel gespot en ook lopen de gasten lang niet altijd op mijn steentjes af...
Is deze game de moeite waard voor alleen singeplayer? Misschien ook 2 tegen 2 of 2 tegen 1 op multiplayer?
ik vind de single player echt wel stoer gewoon alleen dat tie mischien iets te makkelijk is ik ben niet echt die-hard gamer ofzo maar je ren er best rap door heen maar is wel echt zekerrrr goed te doen!! editttt/ wat mischien ook wel beetje jammer is is de besturing van voertuigen dat had wel iets fijner gekund.
Toen de PC versie uit kwam had ik de demo gespeeld (nooit de volledige versie). Ik vond de demo eigenlijk behoorlijk pittig. Is de xbox versie makkelijker dan de pc versie?
De AI is nogal simpele n ik word by the way doodziek van dat Intro filmpje wat je niet over kan slaan
Ik denk het wel. Aangezien Xbox spellen altijd wat makkelijker zijn...omdat een controller wat lastiger is bij een FPS dan een muis en toetsenbord.
bij voertuigen is de besturing vervelend doordat je gas geef en stuur met je rechter analoge stick gas geven hadden ze beter onder andere knoppen kunnen doen lijkt mij..
ja oke maar toch door de besturing ervan gebruik ik niet zo veel voertuigen sneak er liever op af dan
@ velvet dark dat je die intro filmpjes niet kunt overslaan is een vaste prik bij ubisoft echt irritant is dat
Ik heb zo het idee dat je bij dit spel een soort Splintercell style wilt gebruiken. Je zit daar in de boesjboesj en daar kan je mooie Splintercell actie's maken denk ik. Ik zou zelf ook niet zo snel een voertuig pakken. Tenzij het echt nodig is natuurlijk. Zijn er vaak voertuigen beschikbaar?
warom kende in godsnaam die intro niet weg klikken ik heb het spel nu 2 keer gespeeld en erger me er nu al aan
Ehm dat klopt niet hoor ? ik kan gewoon die intro wegklikken ik zie nou een paar mensen dat zeggen maar ik kan dat introtje gewoon overslaan !