Ik zeg alleen dat de replay waarde minder hoog is dan de PC versie, toch is de single player wel een nieuwe ervaring, aangezien alle levels compleet omgegooid zijn. Ik heb zo snel nauwelijsk echt duidelijke overeenkomsten gezien qua levelstructuur.
Ik vind dit echt een vet spel.. ik had hem vanmiddag gekocht en heb de hele tijd gespeeld... Bij de singleplayer ben ik een stukje nadat die injectie werd gespoten. De multiplayer op xboxlive is ook vet, vooral dat snipen in hoge gebouwen. Mensen die willen spelen : Cheeks91
wooow , echt ik had hem voor p.c. maar nu ik zie wat een tegekke uitbreiding voor X box er is , ga ik heb zeker kopen
Gisteren nog ff met z'n 4-en gedaan..eigen map..steal the sample.. Toen we probeerden te system linken konden wij alleen maar met één player per xbox spelen..hoort dat zo of moeten we wat instellingen veranderen. Anders vind ik het erg jammer.
ik heb hem ook gehaald gisteravond. wat is dit een vet spel zeg en het ziet er allemaal erg mooi uit. vooral die multiplayer is erg tof.
ik ga maar weer eens op live, gisteren eventjes gespeeld en toen vond ik het niet zo denderend, misschien als ik nu wat langer speel, dak het wel leuk ga vidnen
ik heb net fftjes weer op live gespeeld en ik moet zeggen dat die steal the sample erg fun is, net was zo van ik had hun sample en hun de mijne, gingen we met zun 3en overgooien totdat onze sample terug was
Die heeft ie natuurlijk gemaakt na deze reactie he Maar ik denk dat ik hem toch ga halen. Alhoewel ik die 9 uurtjes toch weinig vind. Bleef hij leuk, veel varriatie etc.? Want als ik deze ga kopen is dit m'n laatste Xbox Game. En dan wil ik wel nog graag een goeie
ik wou deze ook gaan kopen als laatste xbox game maar ik denk dat ik toch ga voor pes 5...single player lijkt me vet maar de multiplayer niet zo omdat ik niet echt van die run n gun shooters hou.
Ik vind hem zeker de moeite waard! single player vink goed uitgewerkt en ik denk dat ik daalijk overnieuw begin
M'n broer heeft zojuist een hele vette Map ontworpen maar hij koos voor Slitscreen & System Link i.p.v. Xbox Live. Kan ie em nog publiseren op Live? Lukt ons namelijk niet...
Weet iemnd hoe je zand ind at water kan doen met die map editor? als ik land wil maken krijg ik meteen een berg met daar groene spul erop..
Heb gisteren weer even verder gespeeld en de game blijft toch wel heel erg vet! Je blijft gewoon doorspelen. Echt super!