1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha daar bedoelt hij Pro Evolution Soccer 5 mee. De koning van de voetbalgames!
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Mijn post niet gezien?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sorry..overheen gelezen! :+
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zijn er bots in de multiplayer? Zeg maar als ik in m'n eentje wil spelen (heb geen live)
     
  5. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game vanmiddag ook gehaald, en ben nog bezig met de training, maar na een tijdje kom je uit dat schipwrak of wat het ook voor mag stellen, en spring je weer het water in. als je dan weer aan land ben word je beschoten door 2 mannen die op dat schipwrak staan, waar je zelf niet kan komen. is het mogelijk dat je dan je mes naar hun toe gooit of moet je ze gewoon negeren en verder gaan

    ik heb het maar even in een spoiler gezet voor de mensen die dit niet willen horen
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb de demo en ga de game ook scoren maar je kan zover ik weet niet met je mes gooien..
     
  7. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0

    Gewoon negeren en dan op die liaanen klimmen
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Nee. Split-screen kan wel.
     
  9. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld :cool: (Xboxversie)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  10. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @casperzerz
    hoe lang deed je erover dan ?
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    The Predator deed er 8 uurtjes over :eek:

     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    uitgespeeld in 11 a 12 uur .. iemand nog ideeen voor een leuk multiplayer map.. ik wil wat maken alleen heb geen fantasie :p
     
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel chapters, missies, levels of hoe je het ook wilt noemen zijn er. ik ben nu bij the beach dat is volgens mij de 2e missie. het is geen heel belangrijke vraag, maar ik vind het toch wel fijn om te weten waar ik aan toe ben, want ik zou het zonde vinden als ik de game morgen al heb uitgespeeld. helemaal omdat ik geen xbox live heb.
     
  14. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou gister even de offline multiplayer doen met wat vrienden, maar ik kon niks aan de instellingen veranderen weet iemand hoe dit komt ?
     
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa dat probleem had ik ook, maar je moet op je d-pad naar boven of beneden drukken als je die instellingen wilt verandere
     
  16. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het spel denk ik morgen halen, dit wordt dan wel mijn laatste Xbox 1 spel. Zit wel te twijfelen tussen battelfield en deze maar ik denk dat ik battlefield 2 op de 360 ga halen! Is het verder wel een goede aanrader deze game voor mijn afsluiting van 3 jaar Xbox? 8) :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  17. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel... aangezien deze game niet op de 360 uitkomt..is het wel een mustplay.
     
  18. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er met de laadtijden van Far Cry instincts

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb van de week Far Cry instincts gekocht, super game maar...

    Elke keer als ik de game opstart moet ik wachten tot het intro filmpje is afgelopen voor dat ik door kan gaan. Dit duurt rustig een minuut of 5.
    Daarbij komt ook nog eens dat hij bij sommige levels ook achterlijk lang aan het laden is om nog maar niet te spreken over de laadtijd van de level editor, die is helemaal idioot.

    Is het zo dan zei het zo, maar ik hoor van andere mensen dat zij dit niet hebben, en weer andere mensen wel??
    Voor de goede orde; Spel en xbox zijn origineel.
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je lens schoon gemaakt moet worden. Je kunt bij de lokale spellenboer een schoonmaakset kopen voor je Xbox en die draaien, eens kijken of het daarna wel lukt...
     
  20. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.... geen 5 minuten weliswaar maar dan npg steeds absurd lang inderdaad, dat je het introfilmpje niet weg kan klikken komt d8 ik doordat er dan wat dingen met je harde schijf worden uitgewisseld idem met laden van levels (doh!) maar dan nog steeds is het enorm lang als je naar halo2 kijkt die ook enorme levels bevat maar weinig tot geen laadtijden bevat
     

Deel Deze Pagina