Speel de singleplayer . Speel het eerste level door en laat de game saven . De eerste volgende keer kun je het filmpje weg drukken . Tada !!!
Ik heb hier helemaal geen last van, bij mij kun je de levels heel snel laden, maar ik heb et ook bij een vriend gespeeld en bij hem duurde het wel lang.
Nope.. ben al een stuk verder dan het eerste level, veranderd niks, blijf verplicht de intro af te kijken.
uhm je pakt de sniper tower zet hem in de map, pak een ladder en zet hem in het midden onder de map,, druk X in en dan naar boven om de ladder langer te maken en kijk zo even hoe die goed sit.
Raar dat sommige mensen de intro moeten bekijken, ik heb nergens last van. Bij Splinter Cell Chaos Theory moet ik het trouwens wel... De laadtijden zijn bij mij ook erg kort. De mapeditor is trouwens erg vet, ben bezig met een hele mooie map. Het is nog niet klaar maar ziet er al goed uit.
Ja bij mij ook. Ik heb dan ook nog maar 2 laadschermen gehad, duurde maar iets van 15 - 20 seconden. Of zelfs iets minder
ik heb ook hele korte laadtijden en hoef het filmpje ook niet af te zien. helaas komt het bij mij wel vaak voor dat de host eruit lagt.
De map editor is erg vet, ik hoef verder ook de filmpjes niet te kijken, terwijl ik dat bij SC:CT altijd wel moet ( zeer irriterend) .
Even een vraagje: ik had volgens mij een keer op een trailer een hangbrug gezien in de map editor maar nu kan ik em niet vinden. Is hij er eigenlijk wel?