Ik heb het ook al een tijdje zitten zoeken, maar ik kan um echt niet vinden... Lijkt me een beetje raar als ie er niet bijzit.
Het waarom je het Farcry filmpje steeds moet afspelen. Mensen mensen mensen. Het is allemaal zo simpel. Je moet de intro afwachten omdat het spel bezig is om een heleboel tijdelijke bestanden op je harde schijf te pompen. (zodat het spel minder hoeft te laden). Als jij heel veel farcry speelt en dus geen andere spellen die die functie gebruiken, (bijv halo2, splintercell dan zul je geen laadschermen meer krijgen omdat alle data nog op de hdd staat. Als je goed luisterd hoor je het zelf tijdens zo'n introfilmpje, je hoort dan dat de harde schijf bezig is. Dat is het, that's the whole story. Nog even wat anders, ik heb farcry nu ook en ik ben bezig met het maken van levels. Ik kan alles goed vinden maar ik kan alleen niet vinden hoe ik wegen kan maken. Dus geen gras, rots of zand texture maar een wegtexture. (in farcry trailer 5 bij extra's zie ik het ze doen.) Zou iemand mij kunnen helpen?
11 levels is mooi, maar hoe lang duurt het spel nou ongeveer? Ikzelf heb ook geen live, dus is de game nog wel boeiend na het uitspelen?
Zeg maar als je een beetje rustig speelt 11 a 16 uur. Zeker wel boeiend,allen is het spelen van de maps die je zelf hebt gemaakt niet geweldig,veel textuurfouten enzovoorts
Ik zit vast in het begin van het spel... er staat zo Conduct a hit and run raid on the village armory .... ?? en nu sta ik voor die armory volgensmij want er liggen allemaal dozen opelkaar gestapelt met een rood licht en blauwe rondjes etc maar er gebeurt niks
Spoiler Moet je via een raampje naar binnen klimmen, en als je er in bent, tegenover waar je die C4 moet plaatsen ligt de C4, op pakken en neer planten, en dan weer door een raampje naar buiten komen
Ik denk dat ik dit spel morgen toch maar eens ga halen, heb nu al een aantal goede dingen over deze game gehoord. Singleplayer zit wel goed denk ik, alleen een beetje kort(lijkt mij). Alleen nog even een vraagje is de mulitplayer uitdagend genoeg en kan het je voor langere tijd bezig houden?
To the rescue!!!! In het hoofdstuk rescue Doyle from Crow moet ik explosieven vinden om het substation op te blazen. Helaas kom ik niet in het gebouw. Ik heb wel een gat gezien op het dak. Een sprong van het naastgelegen gebouw haal ik niet. Weet iemand hoe ik hier in kom??? Thanks Greetings Mad94 Status: Solved
Jongens en Meiden, Far Cry Instincts ligt nu voor 39 euro bij de Media Markt in Zoetermeer. Dat jullie het ff weten *)
Het kan mij zeker voor langere tijd bezig houden. Ik speel dan vooral met drie vrienden en op zelfgemaakte levels. Na uren spelen is het nog steeds vet
Uitgespeeld! Ik vond het een heel gaaf spel, zeker in het begin om steeds meer van die krachten te krijgen. Qua niveau vind ik het niet zo heel moeilijk, ik heb geen enkele keer vastgezeten en heb niet al te lang over het spel gedaan (jammer dat er geen timer meeliep in het spel). De eindmissie was wel ietsje pittiger dan de rest maar als je doorhebt hoe het moet is dat ook een eitje. Voor de rest een heel gaaf spel met super graphics EN geluid!
In het krantje stond dat het alleen voor Zoetermeer geldt. Je zou het altijd kunnen proberen en zeggen dat die in Zoetermeer 39 euro is, of zij FC dan ook voor die prijs mee willen geven.