1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Farcry Instincts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 3 jun 2005.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook al een tijdje zitten zoeken, maar ik kan um echt niet vinden... :confused: Lijkt me een beetje raar als ie er niet bijzit.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een brug gemaakt van twee containers, maar ik zou toch wel graag die brug hebben.
     
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Het waarom je het Farcry filmpje steeds moet afspelen.

    Mensen mensen mensen. Het is allemaal zo simpel. Je moet de intro afwachten omdat het spel bezig is om een heleboel tijdelijke bestanden op je harde schijf te pompen. (zodat het spel minder hoeft te laden). Als jij heel veel farcry speelt en dus geen andere spellen die die functie gebruiken, (bijv halo2, splintercell:cool: dan zul je geen laadschermen meer krijgen omdat alle data nog op de hdd staat. Als je goed luisterd hoor je het zelf tijdens zo'n introfilmpje, je hoort dan dat de harde schijf bezig is. Dat is het, that's the whole story.

    Nog even wat anders, ik heb farcry nu ook en ik ben bezig met het maken van levels. Ik kan alles goed vinden maar ik kan alleen niet vinden hoe ik wegen kan maken. Dus geen gras, rots of zand texture maar een wegtexture. (in farcry trailer 5 bij extra's zie ik het ze doen.) Zou iemand mij kunnen helpen? O-)
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je gras, rots en zand dan?
     
  5. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik Quote mezelf maar eens
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Westlander : Er zijn 11 levels.
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, genoeg om me een tijdje mee te vermaken dus ;)
     
  8. Victor

    Victor Guest

    11 levels is mooi, maar hoe lang duurt het spel nou ongeveer? Ikzelf heb ook geen live, dus is de game nog wel boeiend na het uitspelen?
     
  9. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar als je een beetje rustig speelt 11 a 16 uur.

    Zeker wel boeiend,allen is het spelen van de maps die je zelf hebt gemaakt niet geweldig,veel textuurfouten enzovoorts
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast in het begin van het spel... er staat zo Conduct a hit and run raid on the village armory .... ?? en nu sta ik voor die armory volgensmij want er liggen allemaal dozen opelkaar gestapelt met een rood licht en blauwe rondjes etc maar er gebeurt niks :confused:
     
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je via een raampje naar binnen klimmen, en als je er in bent, tegenover waar je die C4 moet plaatsen ligt de C4, op pakken en neer planten, en dan weer door een raampje naar buiten komen
     
  12. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    ^^^^ Weet iemand dit? Alvast bedankt. :p
     
  13. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik dit spel morgen toch maar eens ga halen, heb nu al een aantal goede dingen over deze game gehoord. Singleplayer zit wel goed denk ik, alleen een beetje kort(lijkt mij). Alleen nog even een vraagje is de mulitplayer uitdagend genoeg en kan het je voor langere tijd bezig houden?
     
  14. mad94

    mad94 MP

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    To the rescue!!!!

    In het hoofdstuk rescue Doyle from Crow moet ik explosieven vinden om het substation op te blazen. Helaas kom ik niet in het gebouw. Ik heb wel een gat gezien op het dak. Een sprong van het naastgelegen gebouw haal ik niet. Weet iemand hoe ik hier in kom??? Thanks

    Greetings Mad94

    Status: Solved
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  15. mastermano

    mastermano Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens en Meiden,

    Far Cry Instincts ligt nu voor 39 euro bij de Media Markt in Zoetermeer.

    Dat jullie het ff weten *)
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan mij zeker voor langere tijd bezig houden. Ik speel dan vooral met drie vrienden en op zelfgemaakte levels. Na uren spelen is het nog steeds vet:p
     
  17. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    10 Missies je bent er wel vrij lang mee bezig.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is niet duur. is dit alleen in zoetermeer??? anders check ik hier in utreg wel ff.
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld! Ik vond het een heel gaaf spel, zeker in het begin om steeds meer van die krachten te krijgen. Qua niveau vind ik het niet zo heel moeilijk, ik heb geen enkele keer vastgezeten en heb niet al te lang over het spel gedaan (jammer dat er geen timer meeliep in het spel). De eindmissie was wel ietsje pittiger dan de rest maar als je doorhebt hoe het moet is dat ook een eitje. Voor de rest een heel gaaf spel met super graphics EN geluid! _O_
     
  20. mastermano

    mastermano Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    In het krantje stond dat het alleen voor Zoetermeer geldt. Je zou het altijd kunnen proberen en zeggen dat die in Zoetermeer 39 euro is, of zij FC dan ook voor die prijs mee willen geven.
     

Deel Deze Pagina